اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی:

حق استان بوشهر در اختصاص اعتبارات نادیده گرفته می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: احساس می‌کنم حق استان بوشهر در اختصاص اعتبارات نادیده گرفته می‌شود.

حق استان بوشهر در اختصاص اعتبارات نادیده گرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: مشکلات اعتباری و بودجه‌ای نباید موجب متوقف شدن برخی امور در استان شود بلکه باید با مدیریت هنرمندانه ضمن حرکت همه جانبه در ابعاد ماموریت، از هزینه‌ها بکاهیم.

وی افزود: آنچه مد نظر رهبری در اقتصادی مقاومتی است متوقف شدن برخی امور نیست بلکه میانه‌روی در هزینه‌ها و انجام ماموریت‌هاست.

نماینده بوشهر گفت: اعتباراتی که به استان بوشهر اختصاص می‌یابد در مقایسه با سایر استان‌ها از میانگین مناسبی برخوردار است اما با این وجود احساس می‌کنم حق استان بوشهر در اختصاص اعتبارات نادیده گرفته می‌شود.

جمیری گفت: ارزیابی بنده این است به خاطر اینکه از سهم نفت به استان بوشهر اعتبار اختصاص می‌یابد در دیگر بخش‌ها اعتبارات کمتری اختصاص می‌دهند.

وی بیان داشت: یکی دیگری از مشکلات بوشهر دفع آب‌های سطحی در بوشهر است که به موضوعی نگران‌کننده تبدیل شده است.

نماینده بوشهر اظهار داشت: اعتبارات در شهرستان‌ها باید به گونه‌ای توزیع شود که حق هیچ شهرستانی ضایع نشده و مردم این اعتبارات را احساس کنند.

جمیری تاکید کرد: تعامل و همدلی مسئولان در توزیع و هزینه‌کرد اعتبارات بسیار موثر است بنابراین برای تسریع در روند توزیع اعتبارات نیازمند تعامل و هماهنگی بین مدیران هستیم.

وی افزود: باید با استفاده از شیوه‌های نوین مدیریتی در مسیر توسعه استان گام برداریم و در این راه نباید از منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب غفلت کنیم.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول