اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان بوشهر تاکید کرد

ایجاد فضای رقابتی سالم بین متولیان اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ایجاد فضای رقابتی سالم بین متولیان امر اوقات فراغت موجب ارتقاء کیفیت برنامه‎ها در این حوزه می‎شود.

ایجاد فضای رقابتی سالم بین متولیان اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا جمشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در همین راستا برگزاری جشنواره برترین‌های اوقات فراغت در دو سطح ملی و استانی در استان بوشهر امری ضروری است که باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی افزود: در راستای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های سند ملی اوقات فراغت جوانان و همچنین ایجاد فضای رقابتی میان متولیان دولتی و غیردولتی برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و برگزاری جشنواره برترین‌های اوقات فراغت در دو سطح ملی و استانی الزامی است.

جمشیدی با تاکید بر تثبیت و ارتقای جایگاه ستاد ساماندهی امور جوانان یادآور شد: ساماندهی و ارزیابی و نظارت غیرمستقیم بر عملکردهای برنامه‌های فراغتی جوانان در استان بوشهر باید از اهداف برگزاری این جشنواره‎ها در دستور کار قرار گیرد و دنبال شود.

وی ادامه داد: همچنین فرصت‎آفرینی به منظور افزایش نقش دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در ارائه دستاوردهای اوقات فراغت به عنوان یکی دیگر از اهداف جشنواره برترین‌های اوقات فراغت مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به رشد فراوان جمعیت جوان در استان بوشهر و ظرفیتی که در استان وجود دارد، می‌طلبد دستگاه‌های مرتبط با ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه‌ریزی هدفمند و خاصی داشته و در این راستا با حساسیت و دقت باشند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم پیوند زوج‌های آسمانی، جشنواره برترین تشکل‎های مذهبی کشور، نمایشگاه ازدواج و همچنین برگزاری همایش جوان برتر خلیج فارس از جمله اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی جوانان بود که در نیمه اول سال 91 توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر انجام شد.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول