اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی نمایشگاه اوقات فراغت رنگین‌ کمان لحظه‌ها:

نمایشگاه اوقات فراغت نسبت به دعوتنامه‌های رایگان انتقاد کرد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نمایشگاه اوقات فراغت رنگین کمان لحظه‌ها گفت: نمایشگاه بین‌المللی مشهد نسبت به ازدیاد دعوتنامه‌های رایگان نمایشگاه اوقات فراغت انتقاد کرده است.

نمایشگاه اوقات فراغت نسبت به دعوتنامه‌های رایگان انتقاد کرد

هشام برهمت در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه اوقات فراغت مشهد با هدف نشاط اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: یکی از اختیارات نمایشگاه بین‌المللی فروش بلیت است.

وی افزود: در نمایشگاه اوقات فراغت رنگین کمان لحظه‌ها روزانه 5 هزار دانش‌آموز و دانشجو به شکل رایگان در نوبت صبح از نمایشگاه بازدید می‌کنند.

برهمت در این راستا ادامه داد: همچنین 5 هزار نفر لیست ثبت‌نامی در سایت برای بازدید‌های دسته‌جمعی داریم که با ارائه کد رهگیری بدون پرداخت هزینه از نمایشگاه دیدن می‌کنند.

مدیر اجرایی اولین نمایشگاه اوقات فراغت با اشاره به رقم بالای دعوتنامه‌های رایگان گفت: علاوه بر ورودی‌های رایگان ذکرشده، 50 هزار دعوتنامه خانوادگی و 60 هزار دعوتنامه انفرادی رایگان در میان مردم توزیع شده که نمایشگاه نسبت به رقم بالای آن انتقاد کرده است.

وی افزود: استقبال از نمایشگاه خوب بوده اما روزانه رقمی کمتر از یک‌هزار بلیت به فروش می‌رسد بنابراین هزینه مردم برای امور فرهنگی باید نهادینه شود.

برهمت در ارتباط با اطلاع‌رسانی و تبلیغات نمایشگاه تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی و نگاه مقاومتی به برگزاری نمایشگاه مبادرت ورزیدیم و در زمینه اطلاع‌رسانی 70 بنر از دهه آخر شهریور در سطح شهر نصب شده است.

مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه اوقات فراغت خاطرنشان کرد: همچنین از تاریخ یاد شده آگهی برگزاری نمایشگاه هر روز در روزنامه‌های خراسان و شهر‌آرا به چاپ رسیده و صدا و سیما با پخش تیزر تلویزیونی در زمینه اطلاع‌رسانی تعامل خوبی داشته است.

وی تاکید کرد: بودجه نمایشگاه رقمی حدود 250 میلیون بوده که 150 میلیون از این رقم بابت هزینه نمایشگاه صرف شده است و این در حالی است که تعداد زیادی از غرفه‌ها هزینه‌ای بابت غرفه پرداخت نکرده‌اند.

وی در خاتمه یادآور شد: در پایان نمایشگاه باید ارزیابی دقیقی از ابعاد مختلف صورت گیرد و نگاه‌ها جهت تعامل برای برگزاری سالانه نمایشگاه و تخصیص اعتبارات بیشتر در این حوزه باشد.

نتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول