اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی مطرح کرد

تجمیع 26 دستگاه برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت سالم

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: 26 دستگاه در خراسان‌رضوی برای برنامه‌ریزی اوقات‌فراغت سالم جمع شدند.

تجمیع 26 دستگاه برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت سالم

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید علی‌اکبر هاشمی جواهری ظهر امروز و در مراسم نمایشگاه رنگین‌کمان لحظه‌ها که با هدف اوقات‌فراغت و نشاط‌ اجتماعی دایر شده است، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه رنگین‌کمان لحظه‌ها یکی از عملکرد‌های منحصر‌به‌فرد و مثمرثمر است.

وی افزود: این نمایشگاه در نخستین دوره خود به ‌طور قطع بی‌نقص نخواهد بود، اما گامی در مسیر اعتلا و ارتقای جایگاه اوقات‌فراغت و استفاده مفید از آن است.

هاشمی‌جواهری در ارتباط با حضور 30 هیئت ورزشی در نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در بخش ورزش شاهد حضور 30 هیئت ورزشی با هدف تبیین جایگاه ورزش در نشاط اجتماعی است.

وی ادامه داد: نمایشگاه رنگین‌کمان لحظه‌ها با شعار «اوقات فراغت مخصوص تابستان نیست» برگزار می‌شود چرا‌ که برداشت نادرست از مفهوم اوقات فراغت سبب بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌هایی می‌شود که این امر خود به سبب استفاده نادرست از آن است.

مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی سالم‌زیستی و نشاط ‌اجتماعی را دستاورد تفریحات سالم دانست و گفت: در جامعه‌ای که از اوقات‌ فراغت استفاده بهینه و درست شود، سالم ‌زیستی و نشاط اجتماعی پا‌ می‌گیرد و این شرایط بستر‌ساز موفقیت‌های متعدد در تمام حوزه‌های علمی، پژوهشی و غیره است.

هاشمی‌جواهری یادآور شد: مهم‌ترین مسئله در بعد اوقات‌ فراغت این است که اگر امروز دستگاه‌های مرتبط با این امر برای اوقات‌فراغت جوان ایرانی برنامه‌ریزی نکنند، هجمه‌های فرهنگی با باورهای نادرست و جذابیت‌های کاذب متولی این مسئله خواهد بود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در مسیر صحیح در اعتلای ابعاد مختلف جامعه نقش مهمی داشته و این نیازمند جذب اقشار مختلف به‌ویژه کودکان و جوانان به تفریحات سالم و اوقات فراغت با انگیزه رشد و نشاط است.

هاشمی‌جواهری تاکید کرد: این نمایشگاه در پنج بخش ورزشی، جشنواره‌ها، کودک و نوجوان، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و فرهنگی و اجتماعی به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

وی در پایان خواستار استقبال همگان از این فرصت شد و گفت: استقبال از این نمایشگاه  اولین گام در مسیر نهادینه‌سازی فرهنگ تلاش و نشاط اجتماعی است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول