اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد:

نمایشگاه اوقات فراغت باید سبب تغییر در دیدگاه جامعه شود

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: خروجی برپایی نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی خراسان‌رضوی باید به تغییر در نگرش جامعه با این مسئه باشد.

نمایشگاه اوقات فراغت باید سبب تغییر در دیدگاه جامعه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید قاسمی صبح امروز ضمن بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خروجی حاصل از برپایی نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی خراسان‌رضوی باید به تغییر در نگرش جامعه منجر شود.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: در رابطه با موضوع اوقات فراغت اصلاح الگوی گذران و همچنین آموزش مدیریت فردی با شناسایی استعدادها و مهارت‌های شخصی محقق می‌شود.

وی اظهار داشت: در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت نیازمند شکل گیری نهضت هستیم و در این راستا باید تولید محصولاتی که مدیریت بهره‌وری فرد را افزایش می‌دهند در دستور کار دستگاه‌های مرتبط قرار بگیرد.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد عنوان کرد: بسیاری از مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی نتیجه عدم توجه جدی به موضوع بهینه سازی اوقات فراغت است.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: در این ارتباط افزایش رشد طلاق در کشور به دلیل ناآگاهی و نپرداختن به مسائل تحکیم بنیان خانواده است که با برنامه‌ریزی و آموزش‌های مرتبط در زمان فراغت این اسیب اجتماعی را می‌توان برطرف کرد.

قاسمی افزایش مشارکت عملی جوانان در مدیریت شهری و فراهم کردن بستری برای ایده‌پردازی و ارائه طرح‌های خلاقانه از سوی جونان به دستگاه‌های مختلف را از جمله موارد مهم در حوزه مدیریت اوقات فراغت نام برد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول