اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی تبلیغات اسلامی کردستان انجام شد

تجلیل از نشریات برتر پایگاه‌های اوقات فراغت کردستان در سنندج

خبرگزاری فارس: در مراسمی که از سوی تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، از نشریات برتر پایگاه‌های اوقات فراغت استان کردستان در شهرستان سنندج تجلیل شد.

تجلیل از نشریات برتر پایگاه‌های اوقات فراغت کردستان در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر امروز در مراسم تجلیل از نشریات برتر پایگاه‌های اوقات فراغت استان کردستان اظهار کرد: برپایی پایگاه‌های اوقات فراغت گام مؤثری برای رشد و پویایی جوانان و نوجوانان و آگاه سازی آنان با مباحث دینی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه نشریات تهیه شده از سوی پایگاه‌های اوقات فراغت استان نیز دارای مطالبی غنی و نکات ارزشمندی است، افزود: مجموعه عوامل نشریات پایگاه‌های اوقات فراغت استان می‌توانند با حمایت اداره‌کل هیئت تحریریه‌ای تشکیل و فصلنامه‌ای را به صورت مداوم تهیه و منتشر کنند.

وی خاطرنشان کرد: انسان باید قدر تمامی لحظات زندگی را بداند و برای دقایق عمر خود برنامه‌ریزی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: امروز دشمن ایمان جوانان ما را نشانه گرفته است و اگر جوانان ما با درک بالا و تمسک به آموزه‌های دینی و اسلامی و استفاده مناسب از فرصت‌های خود عمل نکنند مورد اصابت تهاجم فرهنگی دشمن قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری اضافه کرد: شهدا غریبانه شهید شدند و با نثار خون خود آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند ما نیز باید از تک تک آنها درس بگیریم و همواره رهرو و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی هنر یک انسان را استفاده درست از لحظات عمر دانست و گفت: انسانی که بتواند دوران جوانی خود را به بهترین شیوه ممکن بگذراند و برنامه‌ریزی داشته باشد موفق و سعادتمند خواهد بود.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی با داشتن 85 شاخص فرهنگی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، دینی و قرآنی در تلاش است تا زمینه رشد جوانان و نوجوانان و همچنین ارتقای سطح فرهنگی استان را فراهم آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی به عنوان یکی از طرح‌های بارز و موثر تبلیغات اسلامی در سطح کشور به ویژه در استان کردستان مطرح است و توانسته به خوبی مخاطبان خود را جذب کند.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری برگزاری 4 هزار گفتمان دینی در طول چهار سال اخیر در استان کردستان را اقدامی ارزنده دانست و گفت: همچنین این اداره‌کل با تجهیز کتابخانه‌های شبستانی مساجد تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به جوانان و نوجوانان کرده است.

کاترشناس آموزش و پژوهش اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه به بیان سخنانی در خصوص نحوه برگزاری پایگاه‌های اوقات فراغت استان پرداخت و گزارشی از روند برگزاری کلاس‌های این پایگاه‌ها در سال‌جاری ارائه داد.

در ادامه مراسم مسئولان نشریات پایگاه‌های اوقات فراغت استان نظرات و پیشنهادات خود را برای تاثیرگذاری بیشتر نشریات اوقات فراغت میان جوانان و مخاطبان ارائه دادند و خواستار حمایت اداره‌کل در این زمینه شدند.

انتهای پیام/79007/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول