اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح جامع اوقات فراغت خراسان‌رضوی مطرح کرد

جذب تنها یک دهم اعتبارات طرح جامع اوقات فراغت خراسان‌‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر طرح جامع اوقات فراغت خراسان‌رضوی گفت: تاکنون یک دهم اعتبارات طرح اوقات فراغت در خراسان‌رضوی جذب شده است.

جذب تنها یک دهم اعتبارات طرح جامع اوقات فراغت خراسان‌‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد جلیل معماریان صبح امروز در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی که در سالن جلسات استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از انتهای سال 89 دو برنامه جامع خانواده پایدار و نیز برنامه جامع اوقات فراغت تهیه، تنظیم و تصویب شد که شامل 19 اقدام در 23 دستگاه است.

مدیر طرح جامع اوقات فراغت خراسان‌رضوی در ادامه گفت: آنچه که در رابطه با برنامه جامع اوقات فراغت می‌توان گفت این است که تاکنون یک دهم اعتبارات جذب شده است.

معماریان در بخش دیگری از سخنان خود به چالش‌های فراروی این طرح اشاره کرد و افزود: در ارتباط با چالش‌های فراروی طرح جامع اوقات فراغت در استان می‌توان به نبود یکپارچگی دستگاه‌های تولید و اجرای هدفمند و مشترک برنامه، نبود باور جدی در میان مدیران دستگاه‌ها برای استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های غیر دولتی و تخصصی اشاره کرد.

وی به طرح گروه‌های دوستی در مدارس استان با سبک زندگی دینی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح زیر نظر اساتید دینی برگزار می‌شود که تاکنون 50 جلسه کمیته علمی تشکیل شده است و با تشکیل این جلسات تعداد 50 مربی آموزش‌های لازم را دیدند تا در این طرح در مدارس راهنمایی اجرا کنند.

مدیر طرح جامع اوقات فراغت خراسان‌رضوی به طرح مطالعه دانش‌آموزان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در میان 5 هزار دانش‌آموز مقطع دوم و سوم دبیرستان در استان خراسان‌رضوی اجرایی شده است که بر این اساس دانش‌آموزان با شرکت در همایش تحقیق و مطالعه و نیز برگزاری مسابقه وارد باشگاه خوانندگان و نویسندگان می‌شوند که این طرح در تمام شهرستان استان اجرایی شده است و در این میان تنها مشهد باقی مانده است.

معماریان افزود: کنگره ملی اوقات فراغت که پیشنهاد شده بود در مشهد باشد، طرح اولیه آن ارائه و در حال بررسی است.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول