اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار خراسان‌رضوی:

تمایز نمایشگاه اوقات فراغت ارتباط عملی فرد با مخاطب است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار خراسان‌رضوی گفت: وجه تمایز نمایشگاه اوقات فراغت رنگین کمان لحظه‌ها، ارتباط عملی فرد با مخاطب است..

تمایز نمایشگاه اوقات فراغت ارتباط عملی فرد با مخاطب است

هادی طالبیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: وجه تمایز نمایشگاه اوقات فراغت رنگین کمان لحظه‌ها، ارتباط عملی فرد با مخاطب است.

وی افزود: نمی‌توانیم ادعایی مبنی بر بی‌نقص بودن نمایشگاه داشته باشیم اما معتقدیم به عنوان گام نخست در مسیر طلایی و فرصتی برای رشد و عملکرد، قابل قبولی داشته‌ایم.

مشاور استاندار خراسان‌رضوی گفت: با توجه به بودجه محدود نمایشگاه اوقات فراغت، با 50 درصد تخفیف، 150 میلیون تومان بابت اجاره مکان نمایشگاه پرداخت کرده‌ایم.

طالبیان با اشاره به استفاده مفید از این فرصت در راستای سالم‌سازی اوقات فراغت خاطر نشان کرد: حدود 70 درصد نمایشگاه به شکل عملی با مخاطب ارتباط برقرار کرده؛ نمایشگاه اوقات فراغت در بخش‌های مختلف به نوعی تور گردشگری آموزنده‌ای را در معرض دید مخاطبان قرار داده است.

وی تصریح کرد: در اختتامیه نمایشگاه ارزیابی‌ها به شکل دقیق صورت می‌گیرد و بنا بر آنها، از هر سالن، سه غرفه نمونه را منتخب معرفی کرده و به طور کل در مجموع پنج بخش، پانزده مجموعه برتر معرفی می‌شوند.

مشاور استاندار خراسان‌رضوی در ارتباط با کیفیت نمایشگاه یادآور شد: نمایشگاه در صورتی عملکرد مثبت خواهد داشت که مهارت آموزی را به شکل ویژه و خاص دنبال کند؛ فعالیت‌ها در این مسیر باید روش‌مند باشد.

وی لازمه سالم‌سازی اوقات فراغت را دو اصل نیازآفرینی و آموزش خواند و گفت: عملکرد نمایشگاه اوقات فراغت در راستای افزایش بازدهی باشد، نیازآفرینی و آموزش مقدمه مهارت آموزی و خلاقیت در این زمینه است.

طالبیان افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان به طور جدی خواستار برگزاری نمایشگاه به صورت سالانه و حتی فصلی است اما اگر مشکلات مالی و کمبود بودجه مرتفع نشود برگزاری آن قطعی نخواهد بود.

وی در خاتمه با ابراز نارضایتی از خلاء صداوسیما در انعکاس نخستین نمایشگاه اوقات فراغت گفت: صدا و سیما باید در تعامل با بخش‌های فعال در مسیر اعتلای فرهنگ و مهارت بکوشد؛ این نمایشگاه با وجود نقاط ضعف، نقاط قوت و کاربردی دارد که خلاء صدا و سیما برای انعکاس آن امری ضروری است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول