اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

دستگاه‌های برتر فعال در اوقات فراغت تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در جلسه ستاد ساماندهی موضوع اوقات فراغت بررسی می‌شود، گفت: از سه دستگاه برتر فعال در این امر در سطح شهرستان زنجان تجلیل می‌شود.

دستگاه‌های برتر فعال در اوقات فراغت تجلیل می‌شوند

حمید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با تشکیل وزارت ورزش و جوانان و طبق آخرین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مقرر شد تا جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان به صورت شهرستانی نیز برگزار و مشکلات شهرستان‌ها در این زمینه مورد بحث قرار گیرد.

حمید حسنی با اشاره به اینکه بیش از 50 دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان هستند، افزود: در جلسات ستاد ساماندهی موضوعات و مشکلات حوزه جوانان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شهرستانی ستاد ساماندهی امور جوانان، گفت: در جلسات ستاد شهرستانی تنها موضوعات محدوده جغرافیایی آن شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا برای رفع آنان مصوبات لازم از سوی فرماندار و در صورت نیاز از سوی استاندار و در سطح ملی صادر و اجرایی شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان پورتال جامع فرهیختگان استان زنجان راه‌اندازی شده است که از طریق این سایت می‌توان مشخصات فرهیختگان جوان استان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، هنری، فرهنگی، صنعتی، ورزشی، علمی، کشاورزی و ...را  ثبت کرد.

وی یکی دیگر از برنامه‌های پیش روی وزارت ورزش و جوانان را جشنواره اتفاق 2 معرفی کرد و افزود: این جشنواره در سطح ملی و از سوی وزارتخانه برگزار می‌شود.

حسنی افزود: در این جشنواره سازمان‌های مردم‌نهاد «سمن‌ها» در سایت ویژه این جشنواره سوابق و فعالیت‌های خود را ثبت می‌کنند تا مورد ارزیابی هیئت داوری در سطح ملی قرار گیرد، تا از میان آنان سمن‌های برتر کشور معرفی و تجلیل شوند.

وی با بیان اینکه ارزیابی در دو محور ساختاری تشکیلاتی و فعالیت‌ها انجام می‌گیرد، تصریح کرد: در بخش ساختاری تشکیلاتی مواردی همچون رهبری، راهبرد و خط‌مشی، منابع انسانی، زیرساخت‌ها و دارایی‌ها، فرآیند و در بخش فعالیت‌ها برنامه‌هایی همچون نمایشگاه، کتاب، کتاب الکترونیکی، همایش، نشریات، جشنواره، دوره آموزشی، نشریات الکترونیکی، اردو، پایگاه اینترنتی، اردوهای جهادی، نرم‌افزار، مسابقه مطالعات، مستند، مسابقه ورزشی، نمایش تئاتر، فیلم و مجموعه داستانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول