اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی بوشهر خبر داد

راهیابی یک نمایش از بوشهر به جشنواره تئاتر فجر

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: نمایش "تعزیه اشباح بر دریای پارس" به جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

راهیابی یک نمایش از بوشهر به جشنواره تئاتر فجر

محمد مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: براساس آرا داوران بازبین جشنواره فجر، نمایش "تعزیه اشباح بر دریای پارس" نوشته حسین زارعی و کارگردانی حیدر مظفری در بخش ایران برای شرکت در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه بعد از سال‎ها یک نمایش از استان بوشهر در جشنواره تئاتر فجر شرکت می‎کند، تصریح کرد: قرار است عوامل این نمایش اواخر دی ماه برای شرکت در جشنواره فجر به تهران اعزام شوند.

مظفری ادامه داد: با نزدیک‎تر شدن به روزهای پایانی سال و فصل شلوغ برگزاری جشنواره‎های تئاتری، هنرمندان تئاتر استان بوشهر حضور پررنگی را در جشنواره‎های ملی دارند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر همچنین از پذیرش نمایش "عزا در فضا" در جشنواره صاحب‌دلان که از جشنواره‌های دینی ملی است خبر داد و گفت: این اثر نمایشی را رامتین مرادی نوشته اشت و کارگردانی کرده و قرار است در این جشنواره ملی به اجرای عمومی درآید.

وی افزود: در ادامه حضور پررنگ هنرمندان تئاتر استان در جشنواره‎های ملی نمایش میدانی "یوسف" نیز که از آثار حوزه دفاع مقدس است در جشنواره ملی تجلی بصیرت پذیرفته شده و در این جشنواره که در حال برگزاری است در حال اجرای عمومی است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر همچنین از ارسال نمایش‎های دیگری به جشنواره‎های ملی خبر داد و گفت: امیدواریم طی روزهای آینده شاهد خبرهای خوشی در ارتباط با پذیرفته‎شدن گروه‎های نمایشی استان در جشنواره‎های ملی باشیم.

انتهای پیام/66007/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول