اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

بصیرت بسیجیان در پیشبرد اهداف نظام مؤثر است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت:بصیرت، هوشیاری و آگاهی بسیجیان در پیشبرد اهداف نظام مؤثر است.

بصیرت بسیجیان در پیشبرد اهداف نظام مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، حبیب شهواری صبح امروز در جمع بسیجیان چایپاره که در محل مجتمع فرهنگی هنری چایپاره برگزار شد، اظهار داشت: در جریان فتنه سال 88 عده‌ای شکست خورده سیاسی با همراهی اجانب سعی در ایجاد آشوب و فتنه در کشور کردند و می‌خواستند برای رسیدن به اهداف سیاسی خود به نظام اسلامی ضربه بزنند.

این مسئول تصریح کرد: در جریان این فتنه بسیج با حضور فعال و حماسی خود چشم فتنه را کور و آن را سرکوب کردند و یک افتخار دیگر به افتخارات زرین خود افزودند.

شهسواری با بیان اینکه دشمن پس از انتخابات سال 88 با تمام توان و با اقدامات تبلیغاتی به میدان آمده بود، افزود: مردم همیشه در صحنه و بسیجی کشورمان با شناختن فتنه و بصیرت مثال‌زدنی به رویارویی دشمنان و فتنه‌گران رفتند و پاسخ دندان‌شکن به دشمنان اسلام و انقلاب دادند.

وی با بیان اینکه امروز ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی هوشیارتر و آگاه‌تر از همیشه در تمام صحنه‌ها حضور دارند، خاطر نشان کرد: این بصیرت و آگاهی در سایه رهبری‌های داهیانه و هوشیارانه رهبر فرزانه انقلاب به دست آمده و برای همین ملت ستوده کشورمان منویات و فرمایشات آن حضرت را با دل و جان قبول دارند و به آن عمل می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بسیج را شجره طیبه و قدرت بازدارنده نظام اسلامی عنوان کرد و متذکر شد: آنچه از تجاوز دشمن به خاک کشورمان ممانعت کرد و دشمن را در لاک دفاعی قرار داد شهادت‌طلبی و حضور حماسی بسیج مردمی کشورمان است که درس آزادگی و شهادت از مکتب عاشورا گرفته‌اند.

انتهای پیام/61006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول