اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی شهرداری ارومیه:

باید با پیروزی نبود تماشاگران‌مان را جبران کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: باید حضور نداشتن تماشاگران در بازی‌های خانگی را با صرف تلاش بیشتر و البته کسب موفقیت و پیروزی جبران کنیم.

باید با پیروزی نبود تماشاگران‌مان را جبران کنیم

دراگان جورجویچ پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل باریج اسانس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، خستگی تیمش را عامل اصلی این باخت خارج از خانه دانست و اظهار داشت: دوری مسافت و زمان کوتاه بین دو بازی تیم و همچنین تأخیر یک‌ روزه پرواز‌مان موجب شد تا خستگی در وجود بازیکنان تیم مشهود بوده و زمان کافی را برای ریکاوری تیم در اختیار نداشته باشیم.

وی با اذعان به بازی بد شاگردانش در دو گیم آغازین مسابقه تصریح کرد: این روند نامطلوب در گیم سوم تا حد زیادی تغییر کرد اما در این ست نیز با وجود آنکه تا امتیاز 24 و با سه اختلاف از باریج اسانس پیش بودیم نتوانستیم برتری خود را حفظ کرده و در نهایت مغلوب این تیم شدیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه همچنین در مورد عملکرد تیم باریج اسانس کاشان در این مسابقه بیان داشت: بازیکنان باریج اسانس بازی خوبی را به نمایش گذاشته و با ارائه یک بازی منطقی موفق به کسب هر سه امتیاز این دیدار شدند.

وی بازی در سالن بدون تماشاگر را ناراحت‌کننده توصیف و خاطرنشان کرد: متأسفانه این شرایط برای تیم ما نیز وجود دارد و شهرداری ارومیه در دو بازی که در خانه خود انجام می‌دهد از حضور تماشاگرانش محروم است و این موجب می‌شود تا بازیکنان برای کسب پیروزی تلاش بیشتری انجام دهند.

جورجویچ تأکید کرد: به دلیل آنکه تماشاگران ارومیه سهم بسزایی در موفقیت تیم‌مان برعهده داشتند باید نبودشان را با تلاش و صرف انگیزه بیشتری جبران کرده و با پیروزی‌هایمان آنان را خوشحال سازیم.

وی در پایان در خصوص سخت‌گیرانه بودن یا نبودن تصمیم کمیته انضباطی در مورد تماشاگران ارومیه اظهارنظر صریحی نکرد و تنها متذکر شد: در کشورهای دیگر نیز در صورت بروز تخلف از سوی تماشاگران آنها را از حضور در سالن مسابقه محروم می‌کنند و در واقع این یک تصمیم از سوی مسئولان است. 

انتهای پیام/63010/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول