اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال با آریا صنعت بابل

سفیر قم پنجمین بار در لیگ والیبال کشور باخت/ صدر جدول دور از دسترس

خبرگزاری فارس: تیم والیبال سفیر قم در دیداری از هفته سوم نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به پنجمین باخت خود برابر تیم آریا صنعت بابل تن داد.‌

سفیر قم پنجمین بار در لیگ والیبال کشور باخت/ صدر جدول دور از دسترس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های هفته سوم از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور برگزار شد و طی آن تیم والیبال سفیر قم در دیداری حساس در خارج از خانه که البته پنجمین میهمانی این تیم در لیگ جاری به شمار می‌رفت، رقیب تیم آریا صنعت بابل بود و در حضور تماشاگران حریف به میزبان خود نتیجه را واگذار کرد.

این مسابقه به میزبانی تیم والیبال آریا صنعت بابل در حضور تماشاگران طرفدار این تیم در شهر بابل برگزار شد و والیبالیست‌های قمی بعد از سه باخت خارج از خانه به دنبال دومین برد در میهمانی حریفان بودند که در این راه باخت سنگینی را متحمل شدند.

سفیر قم و آریا صنعت بابل در شرایطی مقابل یکدیگر به میدان رفتند که تا پایان هفته دوم از دور برگشت پیکارهای لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور سفیر قم 14 امتیاز در کارنامه داشت و تیم والیبال آریا صنعت بابل نیز 13 امتیازی بود.

 

*نتیجه دور از انتظار

پیش‌بینی این بود که تیم والیبال سفیر قم با توجه به برتری در سه بازی متوالی خانگی مقابل تیم‌های بیرگلد ایرانیان رشت، گاز تهران و طلایی پوشان قرچک ورامین، بتواند برای حفظ جایگاه خود در جمع تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی از سد میزبان و جدی‌ترین تعقیب‌کننده خود یعنی تیم آریا صنعت بابل عبور کند اما این اتفاق نیفتاد و نماینده قم با نتیجه دور از انتظار سه بر یک به حریف باخت.

والیبالیست‌های سفیر قم پیش از این یک بار دیگر نیز در دیدار رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور در سالن شهید محمود رضاییان قم و در حضور تماشاگران قمی به تیم آریا صنعت بابل باخته بودند.

این در حالی است که سفیر قم در خارج از خانه نیز به تیم‌های پیشگامان شفق اردکان یزد، شهرداری زاهدان و گاز تهران باخته بود و البته هم‌اکنون پنج پیروزی در کارنامه دارد و به امید روزهای آتی بازی‌های مرحله گروهی است تا شانس خود را برای صعود به پلی آف بیازماید.

والیبالیست‌های تیم سفیر قم در هفته چهارم از دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور روز یکشنبه دهم دی ماه در سالن شهید محمود رضاییان قم میزبان تیم شهرداری زاهدان تیم دوم جدول رده‌بندی خواهند بود.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول