اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال بیرگلد ایرانیان:

نیاز به جذب والیبالیست‌های مؤثر داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال بیرگلد ایرانیان گیلان گفت: برای ادامه لیگ دسته یک والیبال کشور نیاز به جذب والیبالیست‌های مفید و مؤثر داریم.

نیاز به جذب والیبالیست‌های مؤثر داریم

میرمسعود کامران پس از شکست سه بر یک تیم والیبال بیگرلد ایرانیان گیلان مقابل کاله جوان مازندران از چارچوب هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بازی سخت و نفس‌گیری را مقابل کاله جوان مازندران در آمل داشتیم.

وی افزود: کاله تیم قدرتمند، جوان و با انگیزه‌ای است که از کادر فنی خوبی بهره برده و پشتیبان و حامی مالی خوبی دارد.

کامران با اعلام اینکه در دور رفت با انجام دیداری خانگی این تیم را از پیش رو برداشتیم، ادامه داد: کاله جوان تیمی بومی است که بسیار خوب والیبال را در زمین به اجرا می‌گذارد و نتایج خوبی کسب می‌کند.

سرمربی تیم والیبال بیرگلد ایرانیان گیلان اذعان داشت: برای ادامه روند لیگ دسته یک والیبال باید مسئولان تیم بیرگلد والیبالیست‌های قدرتمندی را برای کمک به تیم جذب کنند در غیر این صورت نباید انتظار زیادی از تیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه ریحانی و جعفری بازیکنان بلندزن خود که از والیبالیست‌های بسیار تاثیرگذار ما بودند را از دست دادیم، عنوان کرد: این 2 بازیکن از ستون‌های تیم ما بودند که در پایان دور رفت آن‌ها را از دست دادیم البته چند بازیکن دیگر تیم نیز در کمند مصدومیت به سر می‌برند.

کامران نیاز به بازیکن را از مهمترین دغدغه‌های تیم دانست و یادآور شد: قبل این دیدار در رده ششم جدول گروه خود جای داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر مسئولان برای اینکه بتوانیم در لیگ به عنوان مدعی مطرح باشیم به خواسته‌های کادر فنی توجه کنند.

انتهای پیام/86012/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول