اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال گواشیر کرمان:

بازیکنان مستعد و آینده‌داری در والیبال کرمان داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال گواشیر کرمان گفت: وضعیت والیبال کرمان با حفظ این تیم در لیگ دسته اول کشور متحول می‌شود، ما بازیکنان مستعد و آینده‌داری را در این تیم داریم.

بازیکنان مستعد و آینده‌داری در والیبال کرمان داریم

سیامک امیرتیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیروزی تیمش در هفته اخیر مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور اظهار داشت: پیروزی شیرین و با ارزش و این سومین برد تیم در این فصل از مسابقات بود که این نتیجه بازیکنان و کادر فنی را به آینده امیدوار کرد.

وی افزود: پیش از این هم گفته بودم این تیم جوان و کم‌تجربه است، بازیکنان ما در تمام مسابقات خود تلاش زیادی را برای کسب پیروزی و نتیجه مطلوب از خود نشان داده‌اند و امیدوارم بتوانیم در مسابقات آتی با کسب پیروزی‌های متوالی و ارزشمند وضعیت تیم را دگرگون ساخته و از انتهای جدول جدا شویم.

امیرتیموری در زمینه دیدار برابر تیم تبریز گفت: بازیکنان ما در برابر حریف بازی قابل قبولی را ارائه کردند و با انجام دستورات تاکتیکی برتری خود را به حریف دیکته کردند، این پیروزی روحیه بازیکنان تیم را افزایش داد.

وی بیان داشت: وضعیت والیبال کرمان با حفظ این تیم در لیگ دسته اول کشور متحول می‌شود، ما بازیکنان مستعد و آینده‌داری را در این تیم داریم که با سرمایه‌گذاری و تربیت آنها می‌توانیم آینده والیبال کرمان را تضمین کنیم، اما این مهم نیازمند حفظ تیم در لیگ دسته اول کشور است.

امیر تیموری گفت: این فصل از رقابت‌ها بستر تجربه‌اندوزی و میدان دیدن این نفرات را فراهم ساخته و می‌توان از این پس با حفظ تیم و حمایت بیشتر از این نفرات علاوه بر ایجاد ساختاری قوی و مستحکم والیبال در کرمان از توان و تجربه این بازیکنان در مسیر موفقیت و لیگ برتری شدن والیبال کرمان استفاده کرد.

انتهای پیام/80011/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول