اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول والیبال

سفیر قم از صدرنشین پذیرایی می‌کند/روز سخت والیبالیست‌های قمی برابر صدرنشین

خبرگزاری فارس: تیم والیبال سفیر قم در دیداری حساس از پیکارهای لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور از صدرنشین این رقابت‌ها پذیرایی می‌کند.

سفیر قم از صدرنشین پذیرایی می‌کند/روز سخت والیبالیست‌های قمی برابر صدرنشین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در چهارمین هفته بازی‌های دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور سفیر قم برای کسب ششمین پیروزی این فصل خود برابر تیم شهرداری زاهدان قرار می‌گیرد.

این در حالی است که دیدار رفت تیم‌های والیبال سفیر قم و شهرداری زاهدان از سومین هفته نیم فصل نخست در شهر زاهدان برگزار شد، دیداری که میهمان آن سفیر قم بود و سفیر قم در آن مقطع به دومین باخت خارج از خانه این فصل تن داد.

سفیر قم که از دیدارهای قبلی در 10 هفته سپری شده از بازی‌های لیگ پنج پیروزی و پنج باخت در کارنامه دارد و هنوز هم با این نتایج موقعیت خوبی در مکان چهارم جدول رده بندی به دست آورده است، هفته دهم در میهمانی تیم والیبال آریا صنعت بابل با پذیرفتن شکست سه بر یک به دور از انتظار ناموفق عمل کرد اما این تیم بار دیگر می‌تواند در دیدار خانگی برابر صدرنشین ارزش‌های خود را نشان بدهد.

 

 

سفیر قم که سه بازی متوالی از دیدارهای هفته های هفتم تا نهم لیگ دسته اول سه پیروزی ارزشمند کسب کرده و در هفته دهم نیز به تیم آریا صنعت بابل باخته است، تا قبل از مصاف با شهرداری زاهدان از 10 بازی 14 امتیاز دارد و در بین هشت تیم حاضر در گروه اول در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور ایستاده است.

این تیم از پنج پیروزی کسب شده در این فصل چهار بار در خانه از سد حریفان گذشته و این بار نیز قصد دارد در ششمین بازی خانگی و در حضور تماشاگران والیبال دوست قمی قدرت خود را به نمایش گذاشته و با شکست تیم شهرداری زاهدان قدرت خود را بیش از پیش ارائه کند.

اینکه نماینده قم می‌تواند برابر تیمی که در دیدار رفت سه بر یک به آن باخته و این تیم هم اکنون با اختلاف بسیار زیاد صدرنشین گروه اول مقدماتی این فصل محسوب می شود، به پیروزی برسد نکته‌ای است که تماشاگران می‌توانند عصر یکشنبه دهم دی ماه از ساعت 16 در سالن شهید رضاییان قم نظاره‌گر آن باشند.

انتهای پیام/78002/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول