اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر والیبال

والیبال کاله مازندران در کرج میهمان سایپا است

خبرگزاری فارس: هفته چهارم دور برگشت و پانزدهمین گام لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز با دیدار حساس کاله مازندران و سایپای البرز در کرج دنبال می‌شود که در آن باید بار دیگر منتظر تقابل دو مربی مازندرانی والیبال کشورمان باشیم.

والیبال کاله مازندران در کرج میهمان سایپا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، در چهارمین دیدار دور برگشت و پانزدهمین هفته بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم امروز یکشنبه شش دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

تنها نماینده مازندران در این مسابقات این بار در استان البرز و مجموعه ورزشی انقلاب کرج میهمان سایپا یکی از تیم‌های خودروساز لیگ برتر است.

کاله مازندران هفته گذشته در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل دیدار حساسی را با شاگردان حسین معدنی در باریج اسانس کاشان داشت که در پایان بازیکنان بهروز عطایی همکار سرمربی سابق تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان توانست با نتیجه سه بر یک پیروز این دیدار لقب گیرد.

سایپای البرز نیز هفته گذشته در نبرد با نوین کشاورز قعرنشین در کرج با نتیجه سه بر یک کار را به سود خود پایان برد تا تقابل دو تیم 27 امتیازی لیگ برتر در رده سوم و چهارم جدول حساسیت‌ها را به اوج خود برساند.

با توجه به آنکه سایپا در چهارمین هفته دور رفت نیز با شکست سنگینی مقابل کاله، آمل را ترک کرد بسیار مصمم است تا در خانه خود بتواند به امتیاز کامل این دیدار دست پیدا کند.

بهروز عطایی و فرهاد نفرزاده دو مربی والیبالی مازندران در سطح کشور هستند که تقابل این دو مربی لیگ برتر در نوع خود جالب و دیدنی است و باید دید که تفکرات کدام یک از آنها بر دیگری فایق آمده و پیروزی را برای شاگردان و تیمش به ارمغان می‌آورد.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال، روز گذشته سازمان لیگ برتر با ارسال نامه‌ای جداگانه از مدیران عامل پنج تیم کاله مازندران، متین ورامین، آلومینیوم المهدی هرمزگان، سایپا البرز و بازرگانی جواهری گنبد به دلیل رعایت اصول اخلاقی و شئونات اسلامی توسط هواداران‌شان در جریان هفته سوم دور برگشت این دوره از رقابت‌ها تقدیر و تشکر کرد.

از دیگر بازی‌های حساس این هفته می‌توان به دیدارهای پیشگامان کویر یزد و متین ورامین، باریج اسانس کاشان و شهرداری ارومیه و همچنین رویارویی تیم‌های میزان خراسان رضوی و پیکان تهران اشاره کرد که نتایج آن در بین تیم‌های بالای جدول دست به تحرک و جابجایی زیادی خواهد زد.

کاله مازندران که در کادر فنی آن بهروز عطایی، عباس برقی و محمد شریعتی حضور دارند بازیکنانی نظیر حمزه زرینی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی عراقی، ولادو پتکوویچ، عادل غلامی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی‌پور، و حمید جعفری در ترکیب جای می‌گیرند.

در سایپای البرز که در کادر فنی آن نام فرهاد نفرزاده و فرشاد سعیدی به چشم می‌خورد بازیکنان باتجربه‌ای همانند آرمین تشکری، پوریا فیاضی، سامان فائزی، محمدرضا سلیمانی، مسعود عزیزی، رشید یوسفی، محمد فلاح زرچوب، نوید جعفرزاده، مسعود غلامی، رسول نجفی و مصطفی حیدری در ترکیبش مشاهده می‌شود.

تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال که تاکنون برای سومین بار صدرنشین آن جابجا شده است، پس از پیکان تهران 30 امتیازی در بالاترین رتبه، پیشگامان کویر یزد با 28 امتیاز در رده دوم جای گرفته همچنین تیم‌های سایپای البرز، کاله مازندران و متین ورامین به ترتیب با 27 امتیاز مکان سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند و تیم‌های شهرداری ارومیه و میزان خراسان رضوی دیگر تیم‌های نیمه بالای جدول هستند.

انتهای پیام/86012/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول