اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برگزاری مسابقات جام والیبال در بهنمیر مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت والیبال بهنمیر مازندران گفت: به زودی مسابقات جام والیبال در باشگاه‌های بهنمیر برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات جام والیبال در بهنمیر مازندران

حمیدرضا غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: هیئت والیبال بهنمیر از سال 84 تاسیس فعالیت آن چنانی نداشت و مسابقات باشگاهی برگزار نمی‌کرد تا اینکه از اوایل سال جاری کار خود را به طور جدی آغاز کرد.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی مجدد این تیم جذب نخبگان ورزشی این شهر و آمادگی ورزشکاران برای شرکت در مسابقات شهرستانی و استانی است.

مسئول هیئت والیبال بهنمیر با بیان اینکه در گذشته ورزش والیبال این بخش کاملا سنتی برگزار می‌شد، اظهار داشت: با یک برنامه‌ریزی مدون و اساسی می‌خواهیم پایه والیبال را شکل دهیم به این منظور با شناسایی دانش‌آموزان مستعد این ورزش سعی در گسترش آن در این بخش کردیم.

غلامی برگزاری مسابقات والیبال جام چهارجانبه ویژه بانوان، برگزاری مسابقات جام رمضان به مدت سه شب در بهنمیر و برگزاری مسابقات جام پیشکسوتان را از مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده در چند ماه اخیر دانست و گفت: به منظور شناخت استعدادهای برتر ورزشی این شهر به زودی مسابقات جام والیبال در باشگاه‌های بهنمیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86010/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول