اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت والیبال استان قزوین:

تیم والیبال آینده‌سازان قزوین 8 دی‌ به مصاف نماینده اراک می‌رود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قزوین گفت: تیم والیبال آینده‌سازان قزوین از هفته نخست لیگ دسته دوم در تاریخ 8 دی‌ماه به مصاف نماینده اراک می‌رود.

تیم والیبال آینده‌سازان قزوین 8 دی‌ به مصاف نماینده اراک می‌رود

محمد پژوه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این دیدار در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم والیبال باشگاه‌های کشور برگزار و تیم قزوینی 8 دی‌ماه سال‌جاری در اراک به مصاف نماینده این شهر می‌رود.

وی با بیان اینکه این تیم از سوی هیئت والیبال استان قزوین برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شود، گفت: در صورت یافتن حامی مالی، تیم والیبال قزوین با نام اسپانسر مورد نظر در مسابقات لیگ باشگاهی دسته دوم باشگاه‌های کشور رقابت خود را ادامه می‌دهد.

دبیر هئیت والیبال استان قزوین با اشاره به اینکه تمرینات تیم آینده‌سازان در حال حاضر در سالن ورزشی بعثت پیگیری می‌شود، بیان داشت: در حال حاضر، 16 بازیکن نوجوان و جوان استان زیرنظر مربیان، خود را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کنند.

وی تصریح کرد: محمد علیجانی به عنوان سرمربی کار هدایت تیم آینده‌سازان قزوین در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را بر عهده دارد.

دبیر هیئت والیبال استان قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر بازیکنان تیم والیبال آینده‌سازان همه بومی هستند، یادآور شد: با این ورزشکاران قراردادی بسته نشده است و حتی برای تهیه لباس و کفش ورزشی آنان هم با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم.

پژوه افزود: متأسفانه والیبال استان قزوین اوضاع و شرایط مساعدی ندارد و با توجه به اینکه تیم باید در حال حاضر در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور حاضر باشد، به علت نبود امکانات و شرایط مالی مجبور است در لیگ دسته دوم به میدان برود، در حالی که برای حضور در این مسابقات هم با مشکلات مالی زیادی رو‌به‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه والیبال استان قزوین با توجه بیشتر بازهم می‌تواند روند موفقیت‌آمیز سال‌های دور خود را دوباره تکرار کند، عنوان کرد: این امر زمانی رخ می‌دهد که مسئولان ورزش استان حمایت‌های خود را از تیم‌های حاضر شده در رقابت‌های لیگ قطع نکنند و از این رشته ورزشی حمایت کنند.

دبیر هیئت والیبال استان قزوین در پایان ابراز داشت: با توجه به اینکه رشته والیبال می‌تواند برای معرفی اسپانسرها نقش مهم و بالایی را ایفا کند، اما عجیب به نظر می‌رسد که کارخانه‌های صنعتی استان قزوین تمایل لازم را برای تیم‌داری در لیگ‌های والیبال کشور از خود نشان نمی‌دهند و این امر با توجه به اینکه در یک استان صنعتی هستیم، خوشایند نیست.

انتهای پیام/77004/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول