اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبالیست ملی‌پوش تیم والیبال کاله در گفت‌وگو با فارس

نگذاریم حرکات ناپسند تماشاگران ارومیه در والیبال اپیدمی شود

خبرگزاری فارس: والیبالیست ملی‌پوش تیم کاله مازندران با بیان اینکه رأی اخیر کمیته‌ انضباطی فدراسیون والیبال خنده‌دار است، گفت: نگذاریم حرکاتی نظیر کارهای ناپسند برخی تماشاگران ارومیه در مقابل کاله مازندران در والیبال کشور و سالن‌ها اپیدمی شود.

نگذاریم حرکات ناپسند تماشاگران ارومیه در والیبال اپیدمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید محمد موسوی عراقی در جدیدترین رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در مورد بازی نیمه‌تمام هفته سیزدهم لیگ برتر بین کاله و شهرداری ارومیه که با رای پیروزی سه بر صفر به سود ارومیه‌ای‌ها به سرانجام رسید، با محرومیت تعلیقی یک جلسه‌ای از همراهی تیم و جریمه 50 میلیون ریالی روبرو شد.

این والیبالیست نام‌آشنای کشورمان که هم‌اکنون در کاله مازندران توپ می‌زند، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: رأی اخیر کمیته‌ انضباطی فدراسیون خنده‌دار است.

وی افزود: تمام صحبت‌های مسئولان در جلسه روز دوشنبه هفته جاری به نفع تیم کاله بود، تنها خرده و اشکالی که از ما گرفته شد این بود که چرا پس از خروج از زمین مسابقه دوباره زمانی که ناظران دیدار به رختکن ما آمدند به بازی برنگشتیم که سرمربی تیم پاسخ قانع‌کننده به مسئولان داد.

موسوی‌عراقی با اشاره به اینکه عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران دو دلیل محکم برای عدم بازگشت مجددمان به سالن داشتند، تصریح کرد: هیچ تمهیداتی از سوی مسئولان برگزارکننده بازی برای از سرگیری مجدد اندیشیده نشده بود، نه تماشاگران از سالن به بیرون هدایت شدند، نه بر تعداد عوامل انتظامی اضافه شد و نه آنهایی که سنگ، پیچ، باطری موبایل و باتری آب معدنی به داخل زمین پرتاب کردند شناسایی شده بودند، پس هیچ سطح امنیتی برای بازگشت ما به زمین ارتقا پیدا نکرد.

* تمام جلسه کمیته انضباطی به سود کاله بود ولی رأی به ضرر تیم صادر شد

بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران اضافه کرد: دلیل دیگر عطایی برای عدم بازگشت مجدد به سالن این بود که هیچ یک از ناظران حاضر نشدند دست خط و یا نوشته‌ای کتبی با امضا به ما بدهند که امنیت تیممان را تضمین می‌کنند، این امر تنها شفاهی انجام شد و امکان تغییر حرف‌هایشان وجود داشت که در کمیته انضباطی شاهد آن بودیم.

موسوی‌عراقی با اعلام اینکه عطایی معتقد است بازیکنان ملی‌پوش امانت تیم بوده و اجازه نمی‌دهند در چنین جوی یکی از آنها دچار آسیب‌دیدگی شوند، ادامه داد: با آسیب والیبالیست‌‌های ملی‌پوش برای مملکت ما ایجاد مشکل می‌شود و ما در این رشته ورزشی متضرر می‌شویم.

وی با تاکید مجدد اینکه تمام جلسه کمیته انضباطی به سود کاله مازندران بود ولی علتش را نمی‌دانیم که چرا به یک‌باره رأیی به ضرر تیم صادر می‌شود گفت: شهرداری ارومیه در حالی جریمه نقدی شد که تماشاگرانش از دو بازی خانگی و همراهی تیمشان محروم شدند البته این تصمیم نیز واقعا تامل‌برانگیز است.

* آرای کمیته انضباطی عادلانه نیست

وی با عنوان اینکه جرایم و آرای کمیته انضباطی عادلانه نیست، ابراز داشت: توپی را در این دیدار شوت کردم که حاصل عصبانیت از خودم بود ولی 50 میلیون ریال جریمه، محرومیت تعلیقی و شکست سه بر صفر با اعلام سه ست (25 بر صفر) گریبانگیر کاله شد که واقعا عادلانه نبود.

موسوی‌عراقی با اشاره به اینکه در همان بازی ارومیه یکی از بازیکنان شهرداری همانند کار مرا با دست و زدن مشت به توپ انجام داد که توپش بین تماشاگران رفت ولی داور حتی کوچکترین تذکری به آن نداد، گفت: در بازی بازرگانی جواهری گنبد و پیشگامان کویر که با حضور داورزنی نیز همراه بود بازیکن به توپ شوت می‌زند و تنها داور مسابقه به تذکر بسنده می‌کند، می‌بینیم چنین اتفاقاتی در سالن‌های ورزشی کشورمان اتفاق می‌افتد ولی چنین جرایمی برای آنها در نظر گرفته نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه نمی‌گویم حرکتم در دیدار با شهرداری درست بود بلکه اشتباه بود ولی در حین فشار بازی این اتفاقات می‌افتد، اذعان کرد: با این تصمیمات حرکتی انجام می‌دهیم که به تماشاچیان اجازه داده می‌شود تا بازیکن حرکتی می‌کند از سوی آنها برخورد شود.

موسوی‌عراقی ادامه داد: خدای نکرده در بازی کاله و باریج اسانس به میزبانی آمل اگر یکی از تماشاگرنماها به این اندیشه که در ارومیه تیمش را زدند ولی شهرداری با نتیجه سه بر صفر پیروز دیدار شد سنگی به داخل زمین پرتاب کرده و آن سنگ به یکی از بازیکنان ملی‌پوش حریف که سرمایه والیبال مملکت ما است اصابت کند و باعث مصدومیت شدید شود چه کسی پاسخگو خواهد بود، آیا فدراسیون والیبال واقعا می‌تواند جوابگو باشد.

بازیکن کاله مازندران اضافه کرد: این اتفاقات در سالن‌های ورزشی ما اتفاق می‌افتد، امیدواریم تصمیم‌گیری‌ها در مواردی که در آینده روی می‌دهد به گونه‌ای باشد که مسئولان نگذارند عکس‌العمل تماشاگران در قبال برخی حرکات اپیدمی شود زیرا باید جلوی این کارها را گرفت.

انتهای پیام/86012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول