اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر والیبال

والیبال کاله مازندران به میهمانی شهرداری ارومیه رفت

خبرگزاری فارس: در دومین دیدار دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه دو تیم کاله مازندران و شهرداری ارومیه با یکدیگر روبرو می‌شوند.

والیبال کاله مازندران به میهمانی شهرداری ارومیه رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در دومین دیدار دور برگشت و سیزدهمین هفته بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم امروز در ارومیه دیداری حساس را شاهد خواهیم بود که در آن دو تیم کاله مازندران و شهرداری به مصاف یکدیگر می‌روند.

تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها توانست در نخستین هفته دور برگشت لیگ برتر والیبال در دیداری خانگی تیم قعرنشین نوین کشاورز تهران را به راحتی و با نتیجه سه بر صفر از پیش رو بردارد و شهرداری ارومیه نیز در دیداری خانگی با نتیجه سه بر دو از سد میزان خراسان رضوی گذشت.

بهروز عطایی با افزودن عباس برقی مربی نام‌آشنا و باتجربه والیبال کشورمان به کادر فنی خود سعی دارد با بازیکنان کهکشانی و ملی‌پوش مدافع خوبی برای عنوان قهرمانی سال گذشته در لیگ برتر والیبال باشد.

کاله مازندران در دومین هفته لیگ برتر والیبال کشورمان توانست در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل با حمایت تماشاگران خونگرم خود این تیم را با شکست از پیش رو بردارد.

برای این دیدار که از ساعت 16 آغاز می‌شود بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای کنترل بیشتر دو ناظر استفاده می‌شود که در آن محمدحسین شفقی و خلیل یگانه‌مجد از نزدیک زوایای مختلف بازی را تحت نظارت می‌گیرند.

ابراهیم فیروزی و نادر انصاری داوران بین‌المللی کشورمان قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

در کاله مازندران که در کادر فنی آن بهروز عطایی، عباس برقی و محمد شریعتی حضور دارند بازیکنانی نظیر حمزه زرینی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی عراقی، ولادو پتکوویچ، عادل غلامی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی‌پور، و حمید جعفری در ترکیب جای دارند.

صابر نریمان‌نژاد و مهدی رنجبر مصدومان احتمالی سبزپوشان کاله در این بازی هستند.

در شهرداری ارومیه که مربیگری آن بر عهده داراگان جورخویچ و ساشا استفانوویچ مربیان خارجی لیگ برتر است، ایرج میکائیل‌زاده، علیرضا نادی، فرهاد پیروت‌پور، محمد محمدکاظم، فرهاد عادلی، وحید سیدعباسی، احسن‌الله شیرکوند، بهرام فرید، زاویر کاپفر، سعید مصطفی‌وند و میرسعید معروف در ترکیب احتمالی جای خواهند داشت.

تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال پس از پیشگامان کویر 25 امتیازی، پیکان تهران و کاله مازندران با 24 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند همچنین شهرداری ارومیه نیز با 20 امتیاز در مکان هفتم جا خوش کرده است.

انتهای پیام/86012/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول