اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌ نگاری فارس از شورای اداری گچساران با حضور استاندار

خدمت عبادت است و عبادت آمار دادن نمی‌خواهد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کردن به مردم عبادت است و عبادت نیز ارائه آمار نمی‌خواهد.

خدمت عبادت است و عبادت آمار دادن نمی‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری امروز در جلسه شورای اداری گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی و استانی برگزار شد، با کنایه به عملکرد مجری که در خلال سخنرانی مسئولان به ایراد شعر می‌پرداخت، گفت: از اینکه در شورای شب شعر گچساران شرکت کردم خدا را شاکرم، معمولا شورای اداری با شورای شب شعر سازگاری ندارد.

مشکلی برای تأمین مسکن معلولان نیست

وی افزود: قصد داشتم در حوزه مسائل فرهنگی، اقتصاد امروز، برنامه‌های توسعه گچساران، ضرورت توجه مدیران به مسائل  همه شهرستان‌ها، ضرورت تقدیر و تشکر از نعمت تلاش مدیران شهرستانی و استانی صحبت کنم اما چون آخر وقت اداری مدیران بود و ما نیز باید در جلسات دیگری شرکت کنیم، این موضوعات را در جلسه شورای اداری دیگری که کمتر از یک هفته دیگر در گچساران برگزار خواهد شد، مطرح می‌کنم.

صابری با بیان اینکه در جلسه بعدی همه حرفهایم را خواهم زد، ابراز داشت: اینگونه نیست که ما فقط شنونده باشیم و گاهی وقت‌ها گویندگی را حق متقابل خود می‌دانیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به خبرنگاران گفت: چون می‌دانم اصحاب رسانه با همه تحمل و بردباری، حوصله کمتری نسبت به من دارند، آخر وقت جلسه و نشستی با آنها برگزار می‌کنیم.

صابری در پاسخ به اظهارات مسلم بهزادی نماینده جامعه معلولان گچساران مبنی بر مسکن معلولان خاطرنشان کرد: در بحث مسکن مهر هیچ مشکلی برای پذیرش نداریم و تقاضای معلولان و روشن‌دلان و افراد زیر پوشش کمیته امداد را برای مسکن می‌پذیریم و به آن عمل می‌کنیم.

قانون جذب 3درصدی معلولان در صورت صدور مجوز استخدام اجرایی می‌شود

وی در پاسخ به اظهارات بهزادی مبنی بر وجود قانون استخدامی 3درصدی معلولان در ادارات تصریح کرد: این قانون زمانی قابل اجرا است که مجوز استخدام و جذب برای ادارات صادر شده باشد.

صابری تأکید کرد: مطمئن باشید که ما از 13 شهریور که به خدمت مشغول شده‌ایم به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد یک مورد نیز خلاف قانون و ضوابط در جایی مشغول به کار شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فضای ورزشی مورد نیاز جامعه معلولان گچساران بیان داشت: طی یادداشتی که چند لحظه قبل مدیرکل جهاد کهگیلویه و بویراحمد به من دادند و در آن اشاره شده که جهاد گچساران آمادگی کامل دارد تا فضای ورزشی خود را در طول شبانه روز به میزان نیاز معلولان به آنها ارائه دهد.

صابری با تشکر از مدیرعامل شرکت بهره‌برداری گچساران از وی خواست تا در صورت کمبود فضای ورزشی جهاد برای معلولان، این شرکت از فضاهای ورزشی خود در کمک به معلولان دریغ نکند.

تعجب استاندار از برخی رویدادها در گچساران

وی در ادامه اظهار کرد: در عین حالی که از تلاش مدیران تشکر می‌کنم اما دیروز و امروز موضوعاتی از برخی مجموعه‌ها، متقاضیان، مردم و بخشی از مسئولان دیدم که برایم تعجب‌آور بود.

صابری افزود: پاسخگویی به تفکیک زمینی که 23 سال به طول انجامیده و پروژه عمرانی که بدون طرح و برنامه مدون انجام شده است و طولانی شدن آن موجبات نارضایتی و دلخوری مردم را فراهم آورده است و ده‌ها موضوع دیگر که از سوی جامعه و افرادی مانند من و شما قابل قبول نیست.

کنایه استاندار به برگزاری جلسه شورای اداری گچساران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری گچساران در هفته آینده گفت: هفته آینده جلسه شورای اداری گچساران را برگزار می‌کنیم، از اول صبح تا ساعت 12 شب شعر و از 12 به بعد نیز 45 دقیقه مال من است که صحبت کنم.

صابری با کنایه و خنده یادآور شد: در طول تاریخ لرها به مهمان‌نوازی شهره‌ هستند اما شما منبر آخری را به من دادید که صحبت کنم، خودم در را ببندم و بروم.

وی ادامه داد: البته برای شما سخت است که از هفت صبح تا الان در محل کار باشید و الان بخواهید حرف‌های بعضا لعاب دار مرا بشنوید.

خدمت عبادت است، عبادت ارائه آمار نمی‌خواهد

صابری در پاسخ به اظهارات فرماندار مبنی بر حضور استاندار در گچساران طی 16 جلسه ابراز داشت: آقای فرماندار گفتند که استاندار 16 بار در این شهرستان حضور یافته است، البته من 16 بار از گچساران عبور کرده‌ام و این 16 بار را به حساب گچساران نمی‌گذارم چون چند سفر نیز به دیگر شهرستان‌ها مربوط می‌شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سفرهای من به شهرستان‌های استان در مجموع 16 جلسه بوده است، عنوان داشت: البته من نیازی به ارائه آمار نمی‌بینم زیرا اعتقاد دارم در نظام اسلامی خدمت کردن عبادت است و عبادت آمار دادن نمی‌خواهد.

صابری افزود: هیچ‌گاه ندیدم یک مسلمان بگوید تا امروز چند رکعت نماز خوانده‌ام و اگر ما این جایگاه را برای خدمت و خادمی بدانیم، مهم نیست چند بار آمده‌ایم، مهم این است که به واسطه این جایگاه چند گره باز کرده‌ایم.

وی با اشاره به آبرسانی از سد کوثر به گچساران گفت: گچساران نخستین شهرستانی است که از آب خدادادی سد کوثر استفاده می‌کند.

صابری با شوخی ادامه داد:"مدیرکل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد که در این جلسه حضور دارد گوشهایش را ببندد" ما با فشار شبانه روزی آبی که از سال 90 پشت دیوار شما ایستاده بود را هلش دادیم در لوله‌های خانه‌های مردم، اگر چه هنوز هم ناقص است اما پیگیری می‌کنیم تا 100درصدی اجرایی شود.

تمجید استاندار از رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید از بخش سی‌تی اسکن گچساران و پیگیری مشکلات تعطیلی این مرکز از مدیریت بیمارستان شهید رجایی گچساران تقدیر کرد و گفت: در این بازدید به برخی مدیریت‌های توانمند از جمله خانم هایده حافظ‌قران رئیس بیمارستان شهید رجایی پی بردیم که اگر این مطلب را نمی‌گفتم در حق وی جفا کرده بودم.

صابری تصریح کرد: انصافا او یک شیرزن و یک پزشک عمومی است که می‌تواند بدون هیچ زحمتی به شوهرداری بپردازد و عصرها نیز در مطبش چند برابر درآمد فعلی را داشته باشد، اما وی در این بیمارستان مشغول خدمت به مردم است، من به مدیریت و تلاش وی که فامیلش صابری نیست غبطه می‌خورم.

----------------------------------

حاشیه‌نگاری از کورش رضائی

----------------------------------

انتهای پیام/82014/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول