اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار قم صورت گرفت

اتخاذ روش‌های نوین خدمت‌رسانی به خانواده زندانیان در قم

خبرگزاری فارس: نخستین نشست بررسی راهکارهای نوین خدمات‌رسانی ویژه به خانواده زندانیان استان قم با هدف برداشتن گامی در راستای حل مشکلات این قشر برگزار شد.

اتخاذ روش‌های نوین خدمت‌رسانی به خانواده زندانیان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسماعیل زارعی‌کوشا فرماندار قم در این جلسه که پیش از ظهر امروز در دادسرای قم برگزار شد با اشاره به اهمیت کمک به خانواده‌های زندانیان تصریح کرد: ارزشمندترین سخن، سخنی است که به عمل رسیده باشد و این اقدام انجمن به دلیل عملی کردن نیت خیر کمک به خانواده‌های زندانیان جایگاه و ارزش بالایی دارد.

وی ادامه داد: دستور جلسه امروز نشان می‌دهد که یک فکر پویا و فعال در انجمن حمایت از زندانیان وجود دارد و به دنبال این است که از برنامه‌هایی که به طور روزانه طی سالیان و در همه جای کشور با شدت و ضعف ایجاد شده، عبور کند و به فکر راهکارهای نوین برای حمایت باشد.

مصطفی برزگر گنجی دادستان عمومی و انقلاب استان قم نیز در این مراسم بیان کرد: موضوع عنوان شده در این جلسه موضوع بسیار جالبی است که باید روی آن کار شود تا به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: واقعا بررسی راهکار‌های جدید و نوین برای خدمت‌رسانی به خانواده زندانیان، بحثی است که تا به الان مطرح نشده و اهمیت بالایی دارد.

محمد قطبی مدیرکل زندان‌های استان قم دیگر سخنران این مراسم بود که در ارتباط با نحوه کمک به خانواده زندانیان بیان کرد: برای برطرف شدن مشکل خانواده‌های زندانیان نسبت به گرفتن استعلام، می‌توان یک خط مشترک بین انجمن حمایت از خانواده زندانیان و اداره کل زندان‌ها ایجاد کرد که این کار به سرعت انجام شود.

در ادامه این جلسه مقرر شد اداره‌های مرتبط با موضوع خانواده‌های زندانیان از جمله اداره کل زندان‌ها، کمیته امداد شهرستان، بهزیستی، انجمن حمایت از خانواده زندانیان، هلال احمر و بیمارستان‌ها به مدت یک ماه و به صورت آزمایشی در هر هفته یک روز جلسه‌ای برای حل مشکلات خانواده زندانیان و مراجعه‌کنندگان برگزار کنند.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول