اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ثانیه‌های خدمتگزاری را باید قدر دانست / مسئولیت امانتی است که موعد آن مشخص نیست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: خدمتگزاران نظام اسلامی باید ثانیه به ثانیه فرصت پدید آمده را در خدمت‌رسانی به مردم غنیمت بشمارند و به راحتی از کنار آن نگذرند.

ثانیه‌های خدمتگزاری را باید قدر دانست / مسئولیت امانتی است که موعد آن مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری سرعین اظهار داشت: هر مسئولیتی که محول می‌شود امانتی است که موعد آن مشخص نیست و همه باید تلاش کنیم هر جا هستیم و در هر مسئولیتی به نحو احسن کارها را به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طوری که رئیس جمهور اعلام کردند تا پایان دولت دهم و تا لحظه آخر نباید از خدمت کردن به این مردم دلسرد شد بلکه با همت و تلاشی مضاعف‌ باید در این سنگر حضور یافته و به دور از هر نگرش حزبی، سیاسی، جناحی و تعارفات بی‌ثمر فقط در صدد حل مشکلات و گرفتاری‌ها بود.

استاندار اردبیل یادآور شد:‌ آنچه ماندگار بوده و جاودانه می‌ماند کارنامه عملکردی مسئولان است چرا که مردم مدیران دلسوز و سختکوششان را هرگز فراموش نکرده و نسبت به کارهای انجام شده با دید غفلت و بی‌انصافی نگاه نمی‌کنند.

این مسئول همه کارگزاران را به خدمت‌رسانی بیشتر و با حجم وسیع‌تر فراخواند و گفت: ما باید بدانیم که همه این مسئولیت‌ها زود‌گذر است و عهده‌داری مسئولیت یک ماه و یک سال و 10 سال نمی‌شناسد چرا که باید خودمان را آماده کنیم تا هر وقت اراده کردند برویم کنار کشیده و سنگر را برای مدیر دلسوز دیگر مهیا کنیم.

وی مدیران را به تشکیل جلسات پر‌ثمر و تصمیمات سودمند فراخواند و تاکید کرد:‌ جلسه و نشست و برخواست‌هایی که هیچ عایداتی برای مردم ندارد باید کنار بگذاریم و وقت‌مان را صرف کارهای بیهوده و باطل نکنیم.

رئیس شورای اداری استان از زحمات فرماندار سابق سرعین و همراهی مسئولان این شهر قدردانی کرد و از واحد سرپرست فرمانداری جدید سرعین خواست تا پایان دولت دهم تکلیف پروژه‌های بر زمین مانده را روشن کند.

وی بیان داشت: باید تا دقیقه آخر دولت خدمتگزاری شبانه‌روزی در سرلوحه کارهای ما باشد و به گونه‌ای تلاش کنیم تا مبادا ایام به بطالت سپری شود.

ولایت چراغ هدایت امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای برنامه‌ریزی استان با گرامیداشت 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت افزود: زمانی که غبار فتنه برمی‌خیزد همه با دلایل و منطق و برهان سعی می‌کنند خواسته خود را مطرح کنند اما باید ما چشم و گوشمان به ایما و اشاره ولایت باشد تا در این غبار بتوانیم راه حق و باطل را تمیز دهیم.

نیکزاد تصریح کرد: تنها راه برون رفت ما از غبار فتنه و مشکلات ناشی از بی‌تدبیری‌ها و بی‌بصیرتی‌ها اطاعت محض از ولایت فقیه است چرا که ما می‌توانیم در سایه آن از حرکت‌های خبیث دشمن نجات پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود به رجز‌خوانی استکبار جهانی در سال 88 و تلاش برخی فریب‌خوردگان داخلی در به انحراف کشیدن جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اذعان داشت: در این زمینه باید به هوش باشیم تا مبادا در دام شیطان گرفتار آییم.

انتهای پیام/62001/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول