اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید نکا:

ارائه خدمت به مردم مهم‌ترین رویکرد مسئولان نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید نکا گفت: جلب رضایت مردم و ارائه خدمت به آنان از مهم‌ترین رویکرد مسئولان نظام است که نباید نادیده گرفته شود.

ارائه خدمت به مردم مهم‌ترین رویکرد مسئولان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی وندوچالی فرماندار جدید نکا بعدازظهر امروز در نخستین نشست با همکاران فرمانداری این شهرستان در سالن همایش این اداره گفت: استفاده مطلوب از امکانات موجود زمینه‌ساز افزایش فعالیت و بهره‌وری و در مرحله بعدی تولید ملی مناسب در امور و کارها است و همه ما باید در آبادانی و سازندگی شهرستان وارد شویم.

وی گفت: قانون‌گرایی از جمله مسائلی است که مورد توجه بنده است و انتظار دارم که همکاران نیز در قانون‌گرایی و قانون‌پذیری تلاش کنند.

رجبی ادامه داد: خوشرویی و همیشه در دسترس بودن، لازمه مدیریت است و باید بدانیم که ما سربازان مردم هستیم و همه سختی‌ها را به تن می‌خریم و برای پیشرفت نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

فرماندار جدید نکا بیان داشت: ما همه مدیون خون شهدا هستیم و کاری که رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس انجام دادند به مراتب سخت‌تر از کار ما بوده و بنده به عنوان سرباز ولایت همواره شهدا را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم.

رجبی گفت: خدمتگزاری یعنی کارگری برای مردم و در این راستا همه ما باید خدمتگزار صدیق برای مردم باشیم.

علی رجبی وندوچالی گفت: من بر این باورم که باید خدمات صادقانه و ارزنده به این ملت به عنوان ولی نعمتان خود ارائه کنیم و وحدت رویه در بین مدیران و حرکت به سمت جلو از اولویت‌های کاری من است که با برنامه‌ریزی به سرانجام می‌رسانیم.

وی افزود: همه ما بدهکار مردم هستیم و باید به دور از حرف‌های شعاری به دنبال عمل باشیم و به نحو احسن به آحاد جامعه خدمت‌رسانی کنیم.

فرماندار جدید نکا، با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر« کارهایی را که برای مردم انجام دادی منت نگذار» افزود: هرکاری باید براساس وظیفه انجام شود و باید طوری عمل کنیم که سربلند از این امتحان الهی که خدمتگزاری برای مردم است بیرون آییم.

رجبی ادامه داد: شهرستان نکا با توجه به داشتن بیش از 120 روستا در بخش مرکزی و هزارجریب کارهای فراوانی برای پیگیری دارد.

وی افزود: جلب رضایت مردم و ارائه خدمت به آنان از مهم‌ترین رویکردهایی است که نباید نادیده گرفته شود و کارکنان ما و همه مسئولان و کارکنان شهرستانی باید به این مسئله واقف باشند و تلاش همه جانبه انجام دهند.

انتهای پیام/86002/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول