اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم:

هدفم خدمت به ورزش سه‌گانه است / توسعه ورزش سه‌گانه با برنامه‌ریزی هدفمند

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم خدمت به توسعه ورزش سه‌گانه را مهم‌ترین هدف حضور خود در انتخابات هیئت سه‌گانه قم عنوان کرد.

هدفم خدمت به ورزش سه‌گانه است / توسعه ورزش سه‌گانه با برنامه‌ریزی هدفمند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رشته ورزشی سه‌گانه از جمله رشته‌های تازه وارد و نوپا به جمع ورزش‌های فعال و دارای ورزشکاران حرفه‌ای در استان قم محسوب می‌شود و با برگزاری مجمع انتخابات خود دومین رئیس هیئت آن نیز مشخص شد.

این رشته ورزشی کمتر از شش سال است که در بین بیش از 45 هیئت ورزشی قم به صورت مستقل با عنوان هیئت ورزش‌های سه‌گانه به صورت رسمی فعالیت می‌کند و بعد از دوران سرپرستی مرتضی مختاری و ریاست دو ساله مهدی توکلی، اکنون سردار کاظم مجتبایی را به عنوان رئیس جدید در راس امور خود می‌بیند.

سردار کاظم مجتبایی که هم‌اکنون مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی استان قم را نیز بر عهده دارد در مجمع انتخابات این هیئت ورزشی در حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و اعضای مجمع در سخنانی تصریح کرد: علاقه زیادی به این رشته داشته و دارم و بیش از همه به سبب استقبال بسیار گرمی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای رشد و توسعه این رشته ورزشی می‌شود، تمایل به حضور در این هیئت پیدا کرده‌ام.

 

مسئولیتم سنگین است

وی ادامه داد: از اینکه فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه نیز برای حضورم در انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم نظر لطف داشت بسیار خوشحالم و با این شرایط اکنون که برای ریاست این هیئت انتخاب شده‌ام، می‌دانم که مسئولیت سنگینی در مقابل ورزشکاران و قهرمانان این هیئت بر عهده دارم.

رئیس جدید هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم ابراز داشت: هم‌اکنون در نیروی انتظامی مسئولیت‌های خطیر و مهمی بر عهده داریم اما قطعا سعی خواهیم کرد با هدف خدمت به توسعه ورزش سه‌گانه در کنار سایر همکاران تلاش کنیم.

سردار کاظم مجتبایی در حالی به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم انتخاب شد که پیش از وی سردار مهدی توکلی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قم این مسئولیت را بر عهده داشت و با انتقال وی از استان قم به محل خدمت جدید، مجتبایی مدتی به عنوان سرپرست مسئولیت اداره هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم را تا برگزاری مجمع انتخابات این هیئت بر عهده داشت.

این در حالی است که سرهنگ احمد صالح به عنوان دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم به صورت جدی و در تعامل سازنده با فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه و اداره کل ورزش و جوانان استان قم پیگیر مسائل و امور مربوط به این رشته ورزشی است.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول