اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیکشهر:

خدمت به مردم محروم عملیات‌های روانی دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نیکشهر گفت: خدمت به مردم محروم عملیات‌های روانی دشمنان را خنثی می‌کند.

خدمت به مردم محروم عملیات‌های روانی دشمنان را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام لطفیان سرگزی امروز در آیین افتتاحیه چهاردهمین بیمارستان صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به بخش اسپکه از توابع شهرستان نیکشهر اظهار داشت: امر مقدس و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، خدمت خالصانه به مردم منطقه محروم بود که این مهم می‌تواند افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ایجاد فضایی برای القاء تفکرات منحرف دشمنان نیز جلوگیری کند.

وی افزود: برپایی چهاردهمین بیمارستان تخصصی صحرایی سپاه در بخش محروم اسپکه که مردم آن امکان دسترسی به مراکز تخصصی بهداشتی و درمانی را ندارند یک فرصت طلایی و کم‌نظیر است تا به صورت رایگان از این فرصتی‌که توسط سپاه پاسداران ایجاد شده بهره‌مند شوند.

امام جمعه نیکشهر ادامه داد: حضور چشمگیر همراه با شوق و شادی غیر قابل وصف مردم محروم بخش اسپکه نشان می‌دهد این نظام مردمی برای کاهش مشکلات مردم حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور با تمام توان حضوری آرامش بخش دارد.

وی بیان کرد: مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های شبانه‌روزی منسجم سعی داشتند با متمرکز کردن امکانات رفاهی خدماتی و بهداشتی و درمانی در مناطق محروم تا حد ممکن از میزان محرومیت‌های آشکار و قابل لمس مردم آن مناطق کاسته و این مهم با استقبال گسترده مردم همواره رو به رو بوده است.

سرگزی گفت: مسئولان در خدمت به مردم و آن هم مردم مناطق محروم، باید با یکدیگر به رقابت بپردازند که اگر این گونه عمل کنیم قطعا شاهد محرومیت در این منطقه نخواهیم بود.

انتهای پیام/75001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول