اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توقف عملیات پروژه‌های ورزشی ریگان

سرانه ورزشی ریگان زیر صفر است

خبرگزاری فارس: با توجه به اینکه سرانه فضای ورزشی شهرستان ریگان زیر صفر است و حساسیت خاص منطقه می‌طلبد عملیات دو پروژه ورزشی که مدت سه ماه است متوقف شده، سرعت گیرد.

سرانه ورزشی ریگان زیر صفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، این شهرستان با داشتن 306 آبادی و جمعیت 70 هزار نفری در جنوب شرق استان کرمان و در مرز سیستان‌وبلوچستان قرار دارد.

وجود 70 زمین خاکی غیراستاندارد در شهرستان ریگان جان ورزشکاران را تهدید می‌کند، سال گذشته با انعکاس اخبار از طریق رسانه‌ها در شهرستان ریگان و پیگیری‌های صورت گرفته دو پروژه ورزشی شامل زمین چمن ورزشی و سالن ورزشی در شهرستان آغاز و این پروژه‌ها 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، اما مدت سه ماه است که متوقف شده‌اند.

زمین‌های غیراستاندارد جان ورزشکاران را تهدید می‌کند

میرآبادی یکی از ورزشکاران شهرستان ریگان به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مرز سیستان‌وبلوچستان قرار دارد باید جوانان این شهرستان را در زمینه فضای ورزشی یاری کنند.

وی افزود: این زمین‌های خاکی غیراستاندارد جان ورزشکاران را تهدید می‌کند که می‌طلبد مسئولان در زمینه ساخت زمین‌های ورزشی شهرستان اقدامات لازم را انجام و این پروژه‌ها تسریع شوند.

خلیل داسار یکی از ورزشکاران شهرستان ریگان به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه زمین‌های ورزشی شهرستان غیراستاندار هستند، می‌طلبد مسئولان در زمینه ساخت زمین چمن ورزشی در شهرستان اقدام کنند.

حمید ابراهیمی یکی دیگر از ورزشکاران نیز تصریح کرد: ورزشکاران فوتبال دوست ما باید برای تمرین لیگ برتر مسافت 100 کیلومتری بم را طی کنند تا تمرینات خود را در این زمینه انجام دهند.

سرانه ورزشی ریگان زیر صفر است

محمدجواد قربانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: ریگان یکی از شهرستان‌های استان کرمان در زمینه سرانه فضای ورزشی در فقر به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان ریگان هیچ‌گونه فضای ورزشی شامل زمین چمن و سالن ورزشی وجود ندارد، بیان داشت: این سالن ورزشی و زمین چمن ورزشی از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان کرمان است که با پیگیری‌های صورت گرفته اوایل امسال کلنگ آنها به زمین زده شد.

وی افزود: سالن ورزشی با اعتبار 500 میلیون تومان 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زمین چمن ورزشی 30 درصد که روند ساخت این دو پروژه سه ماه است به دلیل نبود اعتبار متوقف و یا خیلی کند انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سرانه فضای ورزشی این شهرستان زیر صفر است و حساسیت خاص منطقه می‌طلبد در زمینه تسریع این پروژه‌ها اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/80014/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول