اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل اعلام کرد

ورزش‌های همگانی اردبیل هیئت نمونه کشوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل در سال‌جاری به‌عنوان هیئت نمونه کشوری معرفی شد.

ورزش‌های همگانی اردبیل هیئت نمونه کشوری شد

مرتضی تاج‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در سال‌جاری به دلیل برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی و توسعه ورزش عمومی و همگانی توانستیم کارنامه مناسبی را ارائه کنیم به طوری که در 9 ماه امسال این هیئت صدها مورد همایش پیاده‌روی با خانواده و همچنین ورزش‌های مفرح و نشاط‌ آور را به صورت عمومی در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش‌ها در نیمه اول سال با استقبال بسیار خوب همشهریان مواجه شده است، افزود: هم در همایش مرکز استان و هم مشگین‌شهر توانستیم رتبه‌های برتر و مناسب را به دست آوریم به طوری که حضور آحاد مردم به توسعه و نهادینه شدن فرهنگ ورزش در سطح استان اردبیل کمک کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: البته فعالیت‌های ما در نیمه دوم سال کم‌رنگ نشده و ما بر اساس تقویم اجرایی پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: ما تقریباً از آبان ماه با سرد شدن هوا در اردبیل از تعدد برنامه‌های عمومی پیاده‌روی کاسته‌ایم ولی همچنان در پارک‌ها و فضاهای عمومی شهر به ویژه حاشیه دریاچه شورابیل پیاده‌روی و دیگر ورزش‌های گروهی فردی در حال اجرا است.

تاج‌مهر بیان داشت: در سه چهار ماه فصل سرد سال بیشترین برنامه‌ریزی‌های ما در ارتقای سطح مربیان و داوران و علاقمندان به ورزش‌های همگانی است که در این زمینه با همکاری فدراسیون طرح‌های خوبی را در حال اجرا داریم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل همچنین به برگزاری پنج کلاس مربیگری در یک ماه گذشته اشاره کرد و افزود: در این کلاس‌ها سعی می‌کنیم از افراد شاخص و برجسته ملی برای آموزش مربیان و داوران استفاده کنیم تا در یک بستر مناسب در توسعه فرهنگ ورزش همگانی و برقرار شدن زیربناهای آن همت کنیم.

وی با قدردانی از مدیریت ورزش و جوانان استان اردبیل در توجه ویژه به ورزش همگانی، اظهار داشت: باید این حقیقت روشن شود که زیرساخت ورزش قهرمانی توسعه ورزش همگانی است که می‌تواند با حضور علاقمندان در این عرصه بستر قهرمانی‌های آنها را شایسته و بهتر فراهم آورد.

انتهای پیام/62001/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول