اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی ورزشکار شاهین شهری:

ورزش بانوان در شاهین‌شهر مظلوم است

خبرگزاری فارس: بانوی قهرمان مسابقات ورزشی کاراته سبک کیوکوشین شاهین‌شهر اصفهان گفت: ورزش بانوان در شهرستان شاهین شهر مورد مظلومیت قرار گرفته و برای از بین بردن این مظلومیت حمایت مسئولان نیاز است.

ورزش بانوان در شاهین‌شهر مظلوم است

فاطمه طرفایه قهرمان مسابقات ورزشی کیوکوشین در رده سنی نوجوانان در وزن منهای 65کیلوگرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: من در مسابقات کشوری که در آذر ماه امسال در تهران با حضور 800 شرکت کننده دختر از سراسر ایران برگزار شد به همراه چند تن دیگر از دوستان ورزشکار در استان توانستم مقام سوم را کشور را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه حدود سه سال است که در مسابقات کشوری و استانی شرکت می‌کنم و در طول این مدت توانستم در شهرستان فلاورجان میزبان مسابقات کاراته سبک کیوکوشین در سال گذشته عنوان سوم را کسب کنم.

این ورزشکار ادامه داد: در مسابقات مشابه که توسط حوزه بسیج خواهران هاجر گرامیداشت روز دانش آموز بود در این مسابقه نیز عنوان سوم را برای بار دیگر کسب کردم.

وی تصریح کرد: اگر امکانات ورزشی شهرستان‌های برخوردار را دارا بودیم، در دو سال گذشته عنوان قهرمانی‌های گوناگون کشوری را از دست نمی‌دادیم.

طرفایه تاکید کرد: تیم استان اصفهان مقام اول تا سوم لیگ برتر را دارا بوده و در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین قهرمانی‌های زیادی را به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه امسال در رده سنی نوجوانان و جوانان، رتبه سوم کشور را کسب کرده‌ایم، افزود: چند تن از دوستان من جواز حضور در تیم ملی را کسب کرده‌اند که این نشان از تلاش و کوشش بانوان به ویژه در شهرستان شاهین شهر برای عناوین بالاتر است.

این ورزشکار ادامه داد: ورزش بانوان در شهرستان شاهین شهر و بسیاری از شهرستان‌های استان اصفهان به ویژه در رشته کاراته مورد مظلومیت قرار گرفته و از مسئولان به عنوان یک ورزشکار که توانسته‌ام عناوینی را در این میادین  کسب کنم و خواهان از بین بردن این مظلومیت هستم تا بتوان موفقیت‌های چشمگیر دیگری را به دست آورد.

وی تاکید کرد: تمام تلاشم را به کار گرفته‌ام تا بتوانم در مسابقات آینده به بهترین مدال دست پیدا کنم.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول