اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

صدور رایگان مجوز مجتمع‌های ورزشی در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: در راستای حمایت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران پروژه‌های ورزشی هرگونه خدمات برای پروانه کسب و مجوزهای شهری سالن‌ها و مجتمع‌های ورزشی برای سرمایه‌گذاران رایگان است.

صدور رایگان مجوز مجتمع‌های ورزشی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع ورزشی در این شهرستان بیان داشت: آمل یکی از شهرهای بزرگ مازندران در زمینه ورزش است که در رشته‌های مختلف مدال‌آوری متعددی در سطح بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت سنگینی در عرصه ورزشی این شهرستان بر دوش داریم، افزود: کار در بخش ورزش امر سختی است که سرمایه‌گذاران با فعالیت خود گام‌های بزرگی را برای افزایش سرانه ورزشی در این شهرستان برداشتند و یار و یاور ما بودند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دغدغه ما در راستای سلامتی و صحت شهروندان است، ادامه داد: امروزه چاقی و کم‌تحرکی به یکی از معضلات جامعه تبدیل شده که به مراتب بسیاری از بیماری‌ها را به دنبال خود به بار می‌آورد.

نماینده عالی دولت در آمل با اعلام اینکه هم‌اکنون سرانه ورزشی در این شهرستان نزدیک به 50 سانتی‌متر است، یادآور شد: در این عرصه به خواسته‌های خود نرسیدیم و باید همت مسئولان در زمینه ارتقای این متراژ بیش‌تر شود.

به گفته اکبرزاده در راستای حمایت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران پروژه‌های ورزشی هرگونه خدمات برای پروانه کسب و مجوزهای شهری سالن‌ها و مجتمع‌های ورزشی برای سرمایه‌گذاران رایگان است.

اکبرزاده تصریح کرد: فضاهای نیمه‌کاره زیادی در این شهرستان در دست اقدام است که سعی داریم تا پایان دولت دهم با بهره‌برداری آنها سرانه ورزشی این شهرستان را به 75 سانتی‌متر برسانیم.

وی با تاکید اینکه نرمال سرانه فضاهای ورزشی برای این شهرستان یک متر مربع است، اضافه کرد: باید عرصه‌های ورزشی را برای استفاده شهروندان گسترش دهیم.

فرماندار آمل ورزش را یکی از مهم‌ترین عوامل برای کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی دانست، گفت: هر کس در هر شرایط سنی نیاز به ورزش دارد البته ورزش برای مدیران این شهرستان به امری اجباری تبدیل شده است زیرا باید توان جسمانی برای کار و فعالیت سنگین روزمره ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اگر حدود 400 هزار نفر از جمعیت این شهرستان را به ورزش تشویق کنیم باید ساختار و شرایط آن فراهم شود، بیان داشت: هم‌اکنون نخستین اولویت ما در ورزش این شهرستان ساخت و بهره‌برداری مجتمع ورزشی و استادیوم شهید چمران است که یادآور خاطرات متعددی از دوران گذشته برای ورزشکاران است.

فرماندار آمل با اعلام اینکه برای ساخت استادیوم ورزشی چمران باید همه مسئولان همکاری کنند، ادامه داد: مقدمات اولیه ساخت سالن 8 هزار نفری کاله نیز انجام شده و هفته آینده جلسه‌ای را با حضور معاون استاندار مازندران برای ادامه کار این سالن بزرگ شمال کشور داریم.

انتهای پیام/86012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول