اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاظمیان:

جو ورزشگاه یادگار امام برای هر تیمی وحشتناک است/ تراکتورسازی لیاقت قهرمانی را دارد

خبرگزاری فارس: مهاجم جدید تیم تراکتورسازی با وحشتناک خواندن جو ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: تیم تراکتورسازی شخصیت و لیاقت قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد.

جو ورزشگاه یادگار امام برای هر تیمی وحشتناک است/ تراکتورسازی لیاقت قهرمانی را دارد

جواد کاظمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تماشاگران متعصب تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام جو وحشتناکی را برای هم تیم فراهم کرده و تجربه یکبار حضور با پیراهن سپاهان در این ورزشگاه با حضور یکصد هزار تماشاگر تراکتورسازی را دارم.

وی، در مورد علت حضورش در تیم تراکتورسازی گفت: تیم تراکتورسازی تیمی با شخصیت است و طرفداران بی‌شماری دارد و برای من در بازی مقابل سایپا جای تعجب داشت که 10 هزار تماشاگر تبریزی در هوای سرد در ورزشگاه کرج حضور یافته بودند.

 

 

تماشاگران به من فرصت دهند

کاظمیان با اشاره به جو خوب تیم تراکتورسازی اظهار کرد: تنها دو هفته از حضورم در تیم تراکتورسازی می‌گذرد و برای جا افتادن در این تیم به زمان احتیاج دارم و البته باید اضافه کنم نصرتی و کریمیان همبازی‌های سابق من خیلی به من کمک کردند تا زودتر در تیم تراکتورسازی جایگاه خود را بیابم.

وی، با ذکر اینکه پاسخ منتقدانش را که عنوان کرده بودند کاظمیان خرید خوبی برای تراکتورسازی نبود را در میدان خواهد داد، تصریح کرد: بازی در تیم تراکتورسازی که در باشگاه‌های آسیا هم حضور دارد برای من افتخار بزرگی است و امیدوارم تماشاگران تراکتورسازی نیز این فرصت را به من بدهند تا به مرز آمادگی خود برسم.

بازیکن سابق پرسپولیس قرارداد خود با تراکتورسازی را شش ماه ذکر کرده و گفت: تیم تراکتورسازی قطعاً سال آینده نیز سهمیه باشگاه‌های آسیا را کسب خواهد کرد و در صورت فراهم بودن مقدمات از ادامه تمدید قراردادم با این تیم استقبال می‌کنم.

کاظمیان با ذکر اینکه با گذشته کاری ندارد و تمام تمرکزش را برای موفقیت در تیم تراکتورسازی  جمع کرده است، ابراز داشت: درست است مربیان پرتغالی تقریبا سبک کارهایشان به هم نزدیک است، ولی باید اضافه کنم که تونی مربی باشخصیت و مهربانی است و در همین مدت کوتاه نشان داده است که از دانش فنی بالایی برخوردار است.

 

 

وی، برجسته‌ترین بازیکن جذب شده تراکتورسازی در نیم فصل است که در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته بود و روانه تبریز شد تا به نوعی مجدداً خود را ثابت کند.

کاظمیان متولد 1360 است و سابقه بازی در تیم‌های سایپا، پرسپولیس، سپاهان و چند باشگاه اماراتی را دارد.

وی، 44 بازی ملی در کارنامه خود دارد و چهار بار نیز موفق به گلزنی برای تیم ملی ایران شده است.

13 بازی برای تیم ملی امید و سه گل زده از دیگر سوابق دوران بازیگری کاظمیان است، گل وی در بازی‌های آسیایی پوسان کره جنوبی در سال 2002 به ژاپن به عنوان بهترین گل رقابت‌ها شناخته شد.

انتهای پیام/60001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول