اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل وجود موانع

واگذاری ورزشگاه نقش جهان به فولاد مبارکه در حال منتفی شدن / دولت موافق واگذاری است

خبرگزاری فارس: با وجود پیشنهاد شرکت فولاد مبارکه برای خرید ورزشگاه نقش جهان و موافقت هیئت دولت با این پیشنهاد، به نظر می‌رسد واگذاری ورزشگاه به این شرکت منتفی شده و همچنان تحت مالکیت وزارت ورزش و جوانان باقی بماند.

واگذاری ورزشگاه نقش جهان به فولاد مبارکه در حال منتفی شدن / دولت موافق واگذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در جریان سفر چند هفته قبل رئیس جمهور به اصفهان، شرکت فولاد مبارکه پیشنهاد خرید ورزشگاه نقش جهان را به رئیس جمهور ارائه کرد و قرار شد در جلسه هیئت دولت درباره این پیشنهاد تصمیم‌گیری شود.

در جلسه اخیر هیئت دولت نیز بحث فروش ورزشگاه نقش‌ جهان به شرکت فولاد مبارکه مورد موافقت قرار گرفت اما هنوز نهایی نشده است.

با این حال وجود موانعی بر سر راه واگذاری ورزشگاه به شرکت فولاد مبارکه موجب شده تا مدیران استانی تمایلی به اجرایی شدن این طرح نداشته باشند زیرا شرکت فولاد مبارکه تنها قصد خرید ورزشگاه نقش جهان را دارد و در صورت فروش ورزشگاه تکلیف سایر تأسیسات و حل مشکل معارضان نامعلوم می‌شود.

مسئول اداره فنی مهندسی ادره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در این باره اظهار کرد: بحث واگذاری ورزشگاه نقش جهان به شرکت فولاد مبارکه در حال منتفی شدن است و به احتمال 90 درصد مننتفی می‌شود.

سید حسن محمودیه افزود: در صورتی که واگذاری ورزشگاه به شرکت فولاد مبارکه به طور قطعی منتفی شد، بر اساس روال سابق و با سرعت بیشتری پیشرفت این پروژه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول