اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس خبر داد

آمادگی ورزشگاه حافظیه، برای دیدار فجر و پرسپولیس

خبرگزاری فارس: معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزشگاه حافظیه شیراز آماده برگزاری دیدار تیم‌های فجر سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران است.

آمادگی ورزشگاه حافظیه، برای دیدار فجر و پرسپولیس

حمیدرضا نیشابوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: روند کشت و بازسازی چمن ورزشگاه حافظیه به اتمام رسیده و آماده بازی امروز است.

وی افزود: بازسازی ورزشگاه حافظیه شیراز با حمایت ویژه استاندار فارس و اعتبارات استانی انجام شده است.

این مسئول تصریح کرد: برای بازسازی مجموعه و کاشت چمن 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای استانداردسازی نور ورزشگاه و سیستم گرمایشی 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد: چمن جدید این ورزشگاه از باکیفیت‌ترین و مدرن‌ترین چمن ورزشگاه‌های کشور است و نوید بازی‌های زیبا و تماشاگرپسند را می‌دهد.

نیشابوری بیان کرد: استاندارد بهره‌برداری از چمن در فوتبال روز دنیا شش ماه است و ما به عنوان کارشناس توصیه می‌کنیم در ماه‌های اول فشار زیاد به چمن وارد نشود تا استحکام مناسب را پیدا کند.

وی در پایان گفت: ورزشگاه حافظیه با قدمتی 60 ساله دچار فرسودگی و ظاهری نامناسب شده است و  مردم  ورزش‌دوست شیراز بی‌صبرانه منتظر تکمیل و بهره‌برداری از ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود این شهر هستند.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجر سپاسی در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه ساعت 14:00 برگزار می‌شود.

ورزشگاه میانرود که از بزرگ‌‌ترین مجموعه‌های ورزشی جنوب کشور است با گذشت سال‌های دراز و وعده‌های بسیار مسئولان، هنوز وضعیت نامعلومی دارد.

در ابتدای سال جاری دولت دهم که آخرین سال عمر خود را می‌گذراند، طرح‌های بزرگ و ملی را در قالب طرح مهر ماندگار قرار داد که ورزشگاه میانرود شیراز در این طرح قرار گرفت و قرار بود در بهمن ماه سال جاری افتتاح شود.

طبق بررسی‌های کارشناسان برای تکمیل این مجموعه به 180 میلیارد ریال اعتبار نیاز بوده اما تاکنون هیچ مبلغی از محل اعتبارات طرح مهر ماندگار به این ورزشگاه پرداخت نشده و تاریخ دقیقی برای تکمیل آن در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول