اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید ترکاشوند از طرح‌های ورزشی قم تاکید شد

تأمین اعتبارات لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان از آخرین روند احداث چند طرح ورزشی مهم در قم بازدید و بر تأمین اعتبارات لازم برای اتمام پروژه‌های ورزشی در دست اجرا تاکید کرد.

تأمین اعتبارات لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، علی ترکاشوند و هیئت همراه به اتفاق عباس‌ جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با حضور در شهر مقدس قم ابتدا از مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر بازدید کرده و با تاکید جدی پیگیر تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌های ورزشی در دست اجرای این مجموعه ورزشی شد.

وی سپس با حضور در مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم از نزدیک طرح‌های در دست احداث این مجموعه را مورد بازدید قرار داد. که در این مجموعه بزرگ ورزشی سالن اختصاصی ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی، استخر چند منظوره و زمین چمن مصنوعی در حال احداث است.

تاکید بر بهره‌برداری به موقع از زمین چمن مصنوعی مجموعه شهید حیدریان

حضور در مجموعه ورزشی شهید حیدریان و بازدید از آخرین مراحل پیشرفت زمین چمن مصنوعی در دست احداث این مجموعه سومین بخش سفیر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به شهر مقدس قم بود و ترکاشوند با جدیت خواهان بهره‌برداری به موقع از زمین چمن مصنوعی این مجموعه شد.

سالن 4 هزار و 500 نفره ورزشی امام رضا (ع) آخرین مکان مورد بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بود و در حالی که این سالن بزرگترین سالن ورزشی قم محسوب می‌شود، ترکاشوند دلایل کندی پیشرفت احداث این مجموعه را جویا شد و دستورات لازم برای بهره‌برداری به موقع از آن را صادر کرد.

در این دیدار عباس‌ جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز با تقدیر از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از توسعه و پیشرفت ورزش قم در ابعاد مختلف تصریح کرد: امیدواریم همچون گذشته با حمایت‌های به موقعی که صورت می‌گیرد بتوانیم این فضاها و طرح‌های ورزشی را به بهره‌برداری رسانده و در اختیار مردم و قهرمانان ورزش قم قرار دهیم.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول