اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی زنجان خبر داد

جمع‌آوری 1.3 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از جمع‌آوری یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان و در شهرستان زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 1.3 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: داشتن سرپناه و مسکن مقاوم از نیازهای هر خانواده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از موضوعات روز جامعه برای هر خانواده‌ای تامین مسکن و ساخت سرپناه مقاوم است، اضافه کرد: این مسئله در بین خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد به علت وضعیتی که دارند، موضوعیت بیشتری دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان زنجان سالانه اقدامات مختلفی را در راستای تامین مسکن برای خانواده‌های زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد، یادآور شد: یکی از اقداماتی که کمیته امداد در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان انجام می‌دهد، اجرای طرح رضوان است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح رضوان با جمع‌آوری کمک‌های مردمی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: پس از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح رضوان نسبت به ساخت مسکن برای خانواده‌های زیرپوشش اقدام می‌شود.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع‌آوری یک میلیارد و 320 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان افزود: این مبلغ در راستای ساخت مسکن برای 30 واحد مددجویی هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی کار ساخت واحدهای مسکونی مددجویی از محل اجرای طرح رضوان به پایان رسیده و تحویل مددجویان شده است، یادآور شد: با نظارت مستمری که بر ساخت این واحدها وجود دارد، واحدهای مددجویی بر اساس استانداردهای روز و با رعایت اصول ایمنی ساخته شده است.

انتهای پیام/73005/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول