اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

تولید نان با کیفیت به کاهش واردات گندم کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: نانوایان باید با تولید نان با کیفیت به کاهش واردات گندم و استقلال کشور کمک کنند.

تولید نان با کیفیت به کاهش واردات گندم کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم پیش از ظهر امروز در بازدید از واحدهای نانوایی فردوس اظهار کرد: نان در دین مبین اسلام از قداست خاصی برخوردار و از آن به‌ عنوان قوت لایموت مردم یاد شده است.

وی افزود: در زمان‌های گذشته اگر هر یک از ما تکه نانی را بر روی زمین می‌دیدیم آن را برداشته و می‌بوسیدیم و به کناری می‌گذاشتیم که نشان از اهمیت این برکت الهی است.

فرماندار فردوس تولید نان با کیفیت را سبب کاهش واردات گندم دانست و تصریح کرد: گندم به عنوان یک محصول استراتژی در همه جوامع از اهمیت خاصی برخوردار و اگر ملتی بتواند گندم و نان خود را تولید کند به استقلال و خودکفایی عملی رسیده است.

رجبی‌مقدم یادآور شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که نانوایان فردوس با دقت در مراحل تهیه و پخت نان، توانسته‌اند بهترین و باکیفیت‌ترین نان در سطح استان را تولید کنند.

*هیچ دشمنی نمی‌تواند در تنگناها به ایران فشار وارد کند

وی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران در اوج استقلال و خودکفایی قرار دارد، گفت: هیچ دشمنی نمی‌تواند در تنگناها به مملکت ایران فشار وارد کند.

فرماندار فردوس با تأکید بر ضرورت بالا بردن کیفیت نان، افزود: بالا بردن سطح کیفیت نان از اسراف و دور ریزی آن جلوگیری و سبب کاهش مصرف گندم و آرد در نانوایی‌ها می‌شود.

رجبی‌مقدم تصریح کرد: اگر گندم کمتری مورد مصرف قرار گیرد به عدم وابستگی و بی‌نیازی کشور در واردات گندم کمک و می‌توانیم به خودکفایی و استقلال در این محصول استراتژی دست یابیم.

در این بازدید، رئیس مرکز فنی‌وحرفه‌ای و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس حضور و آموزش‌های لازم در ارتباط با کیفیت نان به صورت عملی به نانوایان فردوس آموزش داده شد.

انتهای پیام/69007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول