اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

کمک 40 میلیون دلاری دولت به پروژه مونوریل قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم از کمک 40 میلیون دلاری دولت به پروژه مونوریل قم و خرید ناوگان و تجهیزات این پروژه خبر داد.

کمک 40 میلیون دلاری دولت به پروژه مونوریل قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در تشریح جزییات این کمک دولت گفت: پس از مشخص شدن لیست پروژه‌های مهر ماندگار استان، پیگیری‌های مستمری برای رفع موانع و مشکلات و سرعت دادن به روند اجرای این طرح‌ها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه مونوریل قم به عنوان یکی از طرح‌های کلیدی استان به صورت ویژه پیگیری شده است، به عزم دولت مبنی بر اتمام تمام طرح‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم اشاره کرد و افزود: در جریان سفر محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور به استان مقرر شد که با تزریق منابع مالی مورد نیاز پروژه برای موعد مقرر تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

استاندار قم ضمن قدردانی از عنایت ویژه دولت و شخص رئیس جمهور نسبت به مسائل و مشکلات استان قم از کمک 40 میلیون دلاری دولت به پروژه مونوریل قم خبر داد و افزود: این مبلغ از محل منابع صندوق توسعه ملی و به منظور تسریع و کمک در تامین منابع مالی مورد نیاز برای خرید ناوگان و تجهیزات خط مونوریل قم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول