اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط‌عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر ورامین خبر داد

کمک بیش از 1.5 میلیارد ریالی مردم ورامین به بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: مسئول روابط‌عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر ورامین از بیش از یک میلیارد ریال کمک مردم شهر ورامین به بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

کمک بیش از 1.5 میلیارد ریالی مردم ورامین به بازسازی عتبات عالیات

حسین مولف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 9 ماهه اول سال 91 ستاد بازسازی عتبات عالیات ورامین گفت: ورامین در سال 90 و 88 رتبه اول در بازسازی عتبات عالیات در استان را کسب کرده است.

وی اظهار داشت: کمک‌های مردم ورامین در 9 ماه ابتدای سال توسط امام جمعه و نماینده ولی فقیه به ستاد بازسازی عتبات عالیات عراق ارسال شد که عبارت است از پنج عدد سکه بهار آزادی به ارزش حدوداً 65 میلیون ریال، حدود 178 گرم طلا به مبلغ 230 میلیون ریال، یک تخته فرش دست بافت ورامین به ارزش ریالی 20 میلیون ریال، اعزام 24 نفر نیروی متخصص و کارگر به عتبات عالیات عراق و ارسال مبلغ نقدی معادل 580 میلیون ریال که توسط مردم شهیدپرور ورامین اهدا شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مبلغ 620 میلیون ریال وجه نقد دیگر نیز جمع‌آوری شده و آماده ارسال است.

این مسئول عنوان کرد: تهیه و توزیع هزار بنر مخصوص شماره حساب و جمع آوری هدایای مردم در سطح شهر ورامین، ادارات و مساجد اماکن صنفی و نصب تبلیغات در شهر، تهیه و توزیع بروشور و پوستر در نماز جمعه و مساجد، اعلام کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در نشریه‌ها و خبرگزاری‌ها و سایت‌های اینترنتی نیز از اقدامات تبلیغی و اطلاع‌رسانی این ستاد بوده است.

وی توفیق خدمتگزاری به عتبات عالیات را مورد اشاره قرار داد و گفت: افتخار تمام افراد خادم در ستاد نوکری اهل بیت علیهم‌السلام است.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول