اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شکست تحقیرآمیز راه ساری در حضور هواداران / تبلیغات کاندیداهای شورای شهر در سالن

خبرگزاری فارس: تیم راه ساری در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حضور بیش از 3 هزار تماشاگر شکست تحقیرآمیز شش بر دو را مقابل صبای قم پذیرا شد و به نوعی بازیکنان راه ساری توان مقابله با صبای قم را نداشتند.

شکست تحقیرآمیز راه ساری در حضور هواداران / تبلیغات کاندیداهای شورای شهر در سالن

به گزارش فارس از شهرستان ساری، دو تیم راه ساری و صبای قم در حالی مقابل هم در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری قرار گرفتند که قبل از این بازی صبای قم با 32 امتیاز در صدر جدول و راه ساری با 18 امتیاز در رده هشتم جدول جای داشتند.

بیش از 3 هزار تماشاگر مشتاق به فوتسال راه ساری برای تشویق تیم محبوب خود در سالن حضور یافتند که در پی شکست سنگین شش بر دو تیم خود با عصبانیت و خشمگین سالن را ترک کردند.

نیمه نخست این بازی دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند که در نهایت تیم راه ساری با گلزنی طاها مرتضوی و احمد دستاران با برتری دو بر یک راهی رختکن شدند.

تنها گل تیم میهمان صبای قم در نیمه نخست توسط علیرضا وفایی به ثمر رسید.

با شروع نیمه دوم بازیکنان صبای قم برای اینکه صدر جدول را از دست ندهند بازی قابل قبولی را در حضور تماشاگران پرشور راه ساری انجام دادند که در این نیمه موفق شدند پنج بار دروازه راه ساری را باز کنند اما در مقابل بازیکنان تیم میزبان حتی یک بار هم موفق نشدند دروازه مهمان را باز کنند.

در نیمه دوم محمد کوهستانی دو بار، علی‌اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم عروجی و محمود لطفی با گل به خودی بود که دروازه راه ساری باز کردند.

در نیمه دوم جواد منتظر دروازه‌بان راه ساری ضربه پنالتی علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان صبای قم را مهار کرده بود.

قضاوت این بازی بر عهده علیرضا سهرابی بود که به سه بازیکن کارت زرد نشان داد و ایمان احمدی و یاسر ابراهیمی از راه ساری و علی شریفی از صبای قم از قاضی میدان کارت زرد دریافت کردند.

تماشاگران و کادر فنی تیم راه ساری بارها از قضاوت سهرابی به ناظر فدراسیون و داوری از نحوه سوت زدن یک طرفه برای حریف اعتراض داشتند.

این بازی از حاشیه‌های زیادی برخوردار بود که تماشاگران ساروی با توجه به اینکه نیم ساعت از بازی گذشته بود برای اعتراض به نحوه بازی بازیکنان و کادر فنی راه ساری در سالن ورزشی حضور داشتند تا اینکه با هدایت ماموران نیروی انتظامی سالن را ترک کردند.

با توجه به اینکه تا انتخابات شورای اسلامی حدود شش ماه فرصت است از هم‌اکنون کاندیدا مورد نظر برای تبلیغات خود و جلب توجه به تماشاگران در سالن ورزشی حضور داشتند.

این بازی چند مهمان ویژه هم داشت، مهدی عبوری شهردار ساری و سه نفر از اعضاء شورای اسلامی شهرستان ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری حضور داشتند.

به گزارش فارس، با توجه به شکست سنگین شش بر دو راه ساری در این بازی تیم صبای قم با 35 امتیاز همچنان در صدر جدول جای گرفت و راه ساری با 18 امتیاز در رده هشتم ایستاد.

انتهای پیام/86005/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول