اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست شهرداری تبریز

صبای قم پیشتاز لیگ برتر فوتسال باقی ماند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم با کسب برتری در دیدار خانگی برابر شهرداری تبریز دور برگشت لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های کشور را نیز با پیروزی آغاز کرد.

صبای قم پیشتاز لیگ برتر فوتسال باقی ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته چهاردهم و آغازین از دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دوشنبه شب با برگزاری سه مسابقه به پایان رسید و طی آن تیم فوتسال صبای قم در دیداری خانگی موفق به شکست تیم فوتسال شهرداری تبریز شد.

مدعیان کسب قهرمانی لیگ چهاردهم در تیم فوتسال صبای قم در حالی که در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران خودی بازی می‌کردند، در نیمه نخست بازی چندان خوبی در مقابل حریف سرسخت خود ارائه نکردند و حتی گل اول را نیز از میهمان پذیرفتند و به سختی گل تساوی را درون دروازه حریف قرار دادند. 

در این مسابقه که از جذابیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود و دو تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر داشتند، نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید ولی در نیمه دوم صبا پنج گل دیگر به تعداد گل‌های زده خود افزود تا بعد از پنج پیروزی و یک تساوی در خانه، در مقابل تیم فوتسال شهرداری تبریز نیز به ششمین پیروزی خود در دیدارهای خانگی دست یافته و همچون بازی دور رفت تیم فوتسال شهرداری تبریز را با شکست بدرقه کند.

در نیمه نخست ابتدا شهرداری تبریز بود که توانست دروازه تیم صبای قم را گشوده و گل نخست این دیدار را توسط مسلم رستمی‌ها گلزن جوان خود به ثمر برساند، چند دقیقه بعد بازیکنان تیم فوتسال صبای قم با استفاده از اشتباهات بازیکنان تیم شهرداری تبریز در کار دفاعی به سختی میهمان خود را جریمه کردند و گل تساوی را با هنرنمایی بازیکن شاخص خود یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده به ثمر رساندند تا بازی مساوی شود.

با این حال بازیکنان صبای قم در حالی که تصور می‌کردند می‌توانند در ادامه بازی برابر صبای قم بر گل‌های خود بیافزایند تلاش زیادی کردند و با هنرنمایی کاپیتان خود یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده که در ادامه بازی دو گل دیگر زد و سه پاس گل نیز داد از تمام ظرفیت خود استفاده کردند و این بازی را شش بر دو به پایان بردند.

تیم فوتسال صبای قم با کسب این پیروزی 32 امتیازی شد و با این تعداد امتیاز جایگاه خود در جدول رده‌بندی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را تحکیم بخشید تا در هفته دوم دور برگشت نهم دی ماه در شمال کشور به مصاف راه ساری برود.

انتهای پیام/78002/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول