اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور صورت گرفت

پیروزی بانوان فوتسالیست کاسپین در نخستین گام

خبرگزاری فارس: تیم بانوان فوتسال کاسپین قزوین نایب‌‌قهرمان فصل گذشته این مسابقات در نخستین گام خود در رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی رسید.

پیروزی بانوان فوتسالیست کاسپین در نخستین گام

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتبال کاسپین قزوین ساعتی پیش در سالن شهید شکری میهمان تیم شورای شهر نوشهر بود که موفق شد این تیم را شکست دهد.

در این دیدار شاگردان آمنه محمودی در یک بازی نفس‌گیر و نزدیک با نتیجه 3 بر 2 موفق شدند میزبان خود را شکست دهند و نخستین پیروزی خود را در فصل جدید این مسابقات به دست آوردند.

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین که سال گذشته با نام تیم حجاب در رقابت‌های لیگ برتر حاضر شده بود و عنوان نایب‌قهرمانی این مسابقات را هم در اختیار دارد با این پیروزی نشان داد امسال هم می‌تواند یکی از مدعیان کسب عناوین اول تا سومی این رقابت‌ها باشد.

تیم فوتسال بانوان کاسپین که در این فصل دو مهره تأثیرگذار خود از جمله راضیه مرادی و فرحناز حیدری را به دلیل منتقل شدن این دو بازیکن به تیم مس کرمان از دست داد، گرچه در نخستین بازی خود مقابل تیم شورای شهر نوشهر به برتری رسید، اما به طور حتم سرمربی این تیم باید فکری به حال جای خالی این دو مهره تأثیرگذار تیمش در ادامه رقابت‌ها برای رویارویی با حریفان قدرتمندتر باشد.

البته حضور فاطمه اعتدادی که سابقه بازی در جام جهانی کوچک بانوان جهان و بهترین گلزن دو فصل متوالی رقابت‌های لیگ برتر و کسی که توانسته است به تیم ملی فوتسال بانوان برزیل گلزنی کند، به نوعی یکی از امتیازهای تیم کاسپین به شمار می‌رود.

در این بین ملحق‌ شدن بهناز طاهرخانی هم به تیم کاسپین که سابقه بازی در تیم ملی زیر 19 سال دختران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، می‌تواند برگه برنده دیگری باشد که محمودی سرمربی تیم فوتسال کاسپین برای بازی‌های لیگ برتر و مقابله با حریفان در اختیار دارند.

تیم کاسپین قزوین که با ترکیبی کاملاً بومی در رقابت‌های لیگ برتر حاضر شده است نه فقط در فصل جاری این مسابقات بلکه در مسابقات سال‌های گذشته هم با ترکیب بازیکنان جوان و بومی خود با تحمل مشکلات مالی شدید گام به این رقابت‌ها گذاشته است که همین امر به نوعی برای این تیم به ویژه آمنه محمودی سرمربی این تیم افتخاری بزرگ محسوب می‌شود.

گفتنی است تیم فوتسال کاسپین قزوین در دومین دیدار خود نیز در این مسابقات هفتم دی ماه در سالن شهید بابایی قزوین میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/77004/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول