اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتسال

دربی فوتسال تبریز را دبیری برد/ تکرار نتیجه دور رفت

خبرگزاری فارس: از هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتسال، دربی زیبای فوتسال تبریز به سود تیم دبیری به پایان رسید تا به نوعی نتیجه دور رفت تکرار شود.

دربی فوتسال تبریز را دبیری برد/ تکرار نتیجه دور رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور تیم فوتسال دبیری تبریز در سالن علوم پزشکی و در حضور 2 هزار تماشاگر میزبان تیم هلال احمر آذربایجان شرقی بود.

در اولین خطر جدی روی دروازه‌ها، تیم هلال احمر به گل رسید و در دقیقه 3 مصطفی اخلاصیان با  دروازه‌بان تیم دبیری تک‌به‌تک شده و با یک ضربه فنی نرم دروازه این تیم را گشود.

میزبان که دریافت چنین گل زود هنگامی را باور نداشت بر دروازه تیم حریف یورش برد و  چندین موقعیت خوب را توسط فرهاد فخیم، رشید قلی‌پور، جواد اصغری‌مقدم، علیرضا جاهد و حمید واحدی به دست آورد که درخشش دروازه‌بان تیم هلال احمر و کم دقتی بازیکنان تیم دبیری مانع از گلزنی میزبان شد.

در دقیقه 12 مصطفی نظری یک موقعیت تک به تک هلال‌احمر را دفع کرد و یک دقیقه بعد نظری با عکس‌العمل استثنایی توپ را به کرنر فرستاد تا مانع از گشودن دروازه‌اش برای دومین بازی شود.

در دقیقه 17 حرکت گروهی تیم دبیری موقعیت خوبی را برای رشید قلی‌پور فراهم کرد تا وی با یک ضربه دقیق گل تساوی را به ثمر رساند.

در اواخر نیمه اول تیم دبیری دو فرصت دیگر را توسط فرهاد فخیم و نادر حنیفی از دست داد.

نیمه دوم با برتری تیم دبیری آغاز شد و در دقیقه 27 فرهاد فخیم با یک شوت محکم توپ را در سه کنج دروازه هلال احمر جای داد؛ بعد از این گل بازیکنان هلال احمر برای جبران نتیجه به سمت دروازه دبیری حمله‌ور شده و چند موقعیت خوب را نیز به دست آوردند که درخشش مصطفی نظری، برای این تیم حاصلی در بر نداشت.

در آخرین دقیقه بازی تیم دبیری در یک ضدحمله و پاس غیاثی و ضربه آرام جاهد به گل سوم خود دست یافت تا در نهایت با نتیجه 3 بر یک این بازی را به سود خود به پایان برساند.

بازی رفت دو تیم نیز در  سالن هلال احمر با نتیجه 3 بر یک به سود دبیری به پایان رسیده بود.

با این نتیجه تیم دبیری تبریز 22 امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کرد و تیم هلال احمر نیز با همان 9 امتیاز در پله یازدهم جای گرفت.

تیم داوری این بازی را اصغر علی‌بیگی، بهلول اسحاقی، محمد حیرتی و  مهدی مرشدی برعهده داشتند و محمد پیروزرام، نماینده فدراسیون و علیرضا محمدپور ناظر داوری این بازی بودند.

داور این مسابقه، علی ابراهیم‌بیگی از دبیری را با دریافت دومین کارت زرد از میدان مسابقه اخراج و رشید قلی‌پور دیگر بازیکن این تیم را با کارت زرد جریمه کرد.

* اسامی بازیکنان دبیری تبریز

مصطفی نظری، رضا موثق، جواد اصغری‌مقدم، فرهاد فخیم، سیدوحید غیاثی، علیرضا جاهد، رشید قلی‌پور، حمید واحدی، علی ابراهیم‌بیگی، هادی‌نژادی، نادر حنیفی، محید نوری‌زاده

سرمربی: شهرام دبیری

مربی: سید مهدی غیاثی، حسین قضایی

سرپرست فرزاد کاویانی

* اسامی تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی

مجتبی وفادار، احمد صفری، بلال مهدی‌زاده، محمد احدی، محمد وزیرزاده، شهرام شریف‌زاده، بهنام عطایی، مصطفی اخلاصیان، امیر غفاری، داریوش کشت‌کار، عمار مسافر، ناصر اسماعیلی

سرمربی: علیرضا خسروی

سرپرست: رضا کریمی 

انتهای پیام/60001/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول