اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال صبای‌قم:

کلاس فوتسال صبا را به رخ حریفان می‌کشیم

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال صبای‌قم گفت: نمایش خوب بازیکنان صبا در مصاف با راه ساری یک کلاس واقعی فوتسال روز دنیا بود که منجر به کسب یازدهمین پیروزی ما در این فصل شد.

کلاس فوتسال صبا را به رخ حریفان می‌کشیم

ناصر شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم گفت: در هفتمین دیدار خارج از خانه خود در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به پیروزی شیرینی دست یافتیم تا همچنان مدعی اول قهرمانی باشیم.

وی ابراز داشت: شب دوم از هفته دوم از دور برگشت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی با برگزاری چهار مسابقه پیگیری شد که طی آن تیم فوتسال صبای قم در دیداری خارج از خانه موفق به شکست میزبان خود تیم مدعی فوتسال راه ساری شد.

شریفی افزود: بازیکنان تیم فوتسال صبای قم در حالی ‌که در این دیدار مقابل تماشاگران مازندرانی بازی و شرایط سختی را تحمل می‌کردند، در نیمه نخست بازی خوبی مقابل میزبان ارائه کردند، ولی جریان بازی در این نیمه به شکلی بود که بازیکنان ما برای هماهنگ شدن با جو و شرایط سالن نیاز به زمان داشتند و در نیمه دوم که در تمام دیدارهای این فصل ما قوی‌تر بوده‌ایم در این بازی نیز قدرت خود را نشان دادیم.

 

* اسیر جو سالن نشدیم

مدیر تیم فوتسال صبای قم اضافه کرد: در این مسابقه که از جذابیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود و دو تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر داشتند، تیم میزبان موفق شد دو گل به صبا بزند تا نیمه نخست با برتری دو بر یک به سود راه ساری به پایان رسید.

وی‌ خاطرنشان کرد: با این حال بازیکنان ما انگیزه لازم را از خود نشان دادند و در نیمه دوم صبا پنج گل دیگر بر تعداد گل‌های زده خود افزود تا از حریف انتقام سختی گرفته و با روحیه بهتری بازیکنان ما به ادامه بازی بپردازند و در نهایت پیروز میدان شوند.

شریفی متذکر شد: در نیمه دوم این مسابقه تیم ما بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و بدون هراس از جو سالن و شرایط میزبانی بازی بسیار حساب شده‌ای ارائه کرد که نتیجه آن زدن شش گل و کسب سه امتیاز از این دیدار بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه موفقیت ‌های تیم صبای قم در این فصل لیگ برتر تا قهرمانی ادامه خواهد یافت اذعان داشت: بازیکنان ما مزد وحدت، همدلی و رفاقت صمیمانه‌ای که با یکدیگر دارند را می‌گیرند و این یکدلی تا پایان ادامه خواهد داشت و قهرمان لیگ برتر خواهیم شد.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول