اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سعید نجاریان در گفت‌وگو با فارس:

فوتسالیست‌های ساری می‌توانند با دست پر از اصفهان برگردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری گفت: بازیکنانم آمادگی خوبی دارند و می‌توانند با دست پر اصفهان را ترک کنند.

فوتسالیست‌های ساری می‌توانند با دست پر از اصفهان برگردند

سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازیکنان برای انجام این مسابقه مهم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و تمامی تیم به‌ویژه بازیکنان روحیه خوبی دارند.

وی درباره کادر فنی تیمش در بازی‌های آینده افزود: در حال حاضر مربیان تیم مشخص بوده و هر یک از مربیانی که روی نیمکت حضور دارند به خوبی وظایف خودشان را می‌دانند.

مدیرعامل راه ساری گفت: در نیم فصل اول اگر کمی شانس داشتیم و بازیکنان قدر موقعیت‌ها را بهتر می‌دانستند، نتایج تیم ما بهتر از این بود.

نجاریان ابراز داشت: از بازیکنان و مربیان جوان تیم خود رضایت کامل دارم و به طور حتم در نیم فصل دوم با نتیجه‌گیری بهتر جبران می‌شود.

وی تصریح کرد: در این فصل بازیکنان بسیار خوبی در تیم راه ساری جذب شدند که انتظار نتایج بهتری با توجه به نفرات با تجربه برای نیم فصل دوم است.

نجاریان از محرومیت طاها مرتضوی بازیکن تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان خبر داد و افزود: مرتضوی به خاطر داشتن سه کارت زرد محروم از این بازی است.

مدیرعامل راه ساری درباره حریف این هفته تیمش یادآور شد: صنایع گیتی پسند اصفهان از تیم‌های خوب لیگ فوتسال ایران و قهرمان آسیا است که با جذب بهترین بازیکنان و کادر فنی از مدعیان عنوان قهرمانی فوتسال در این دوره نیز محسوب می‌شود.

نجاریان اذعان داشت: بازیکنان با تعصبی که نسبت به تیم خود دارند می‌توانند در بازی‌های آینده نیم نگاهی به بالای جدول رده‌بندی نیز داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از جوان‌ترین تیم‌های بومی لیگ هستیم که جایگاه راه ساری در پایان لیگ به طور حتم جزو پنج تیم بالای جدول است.

به گزارش فارس، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور راه ساری فردا دوشنبه چهارم دی از ساعت 16 در سالن ورزشی پیروزی اصفهان میهمان تیم صنایع گیتی پسند اصفهان است.

راه ساری هم‌اکنون با 18 امتیاز در رده هفتم جدول 13 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

انتهای پیام/86005/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول