اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران:

داوران مازندرانی لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور را قضاوت می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از قضاوت داوران مازندرانی در لیگ برتر فوتبال و فوتسال باشگاه‌های کشور در این هفته خبر داد.

داوران مازندرانی لیگ برتر فوتبال و فوتسال کشور را قضاوت می‌کنند

حمید رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری عنوان کرد: در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور و نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور داوران مازندرانی سوت خواهند زد.

وی گفت: اشکان خورشیدی به عنوان داور وسط بازی دو تیم ملوان بندر انزلی و گهر دورود لرستان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که در انزلی برگزار می‌شود،  قضاوت خواهد کرد.

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران در ادامه افزود: در بازی دو تیم ملوان و گهر دورود لرستان رضا عادل از مازندران نیز به عنوان داور چهارم اشکان خورشیدی را همراهی خواهد کرد.

رسولی تصریح کرد: در بازی این هفته دو تیم سایپای البرز و تراکتورسازی تبریز که به میزبانی کرج برگزار می‌شود، بهرام کیانی به عنوان کمک داور اول از مازندران حضور دارد.

وی همچنین از قضاوت محمود نصیرلو داور بین‌المللی فوتسال مازندران در این هفته خبر داد و اظهار داشت: نصیرلو در بازی دو تیم شهرداری تبریز و میثاق تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور به همراه امید سهرابی و حسینعلی محمدنژاد همگی از مازندران این دیدار را قضاوت خواهند کرد.

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران گفت: امیرحسین ملکی و ایمان غلامی از مازندران نیز قضاوت بازی دو تیم شهید منصوری قرچک و دبیری تبریز را بر عهده دارند.

رسولی در ادامه از قضاوت سه داور مازندرانی در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: وحید کاظمی به عنوان داور وسط با کمک‌های علی‌اکبر عظیم‌پور و غلامرضا تیموری قضاوت بازی دو تیم اتکای گلستان و گسترش فولاد تبریز که در گرگان برگزار می‌شود را بر عهده دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال امیدهای کشور صاحب گلی، آرمان سمیعی و کیوان محمدخانی قضاوت بازی شهرآورد دو تیم پرسپولیس قائمشهر و داروسازی و تاک ساری را بر عهده دارند.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول