اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا خبر داد

توسعه مجتمع‌های آبرسانی در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین‌زهرا از توسعه مجتمع‌های آبرسانی در بویین‌زهرا خبر داد.

توسعه مجتمع‌های آبرسانی در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین، احد احمدی در مراسم کلنگ‌زنی سد مخزنی بالاخانلو در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا اظهار داشت: لزوم تخصیص اعتبار و نگاه جامع‌تر مسئولان برای پیشرفت و توسعه بویین‌زهرا ضروری است.

فرماندار بویین‌زهرا افزود: با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان در دو حوزه کشاورزی و دامپروری لازم است تا برنامه‌ریزی مناسبی در حوزه تأمین اعتبار صورت گیرد تا زمینه رونق این شهرستان فراهم شود.

وی با بیان اینکه تسریع در ساماندهی چاه‌های غیرمجاز در بخش‌های مختلف بویین‌زهرا امری انکارناپذیر است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات روستایی بویین‌زهرا در بخش تأمین آب کشاورزی است که امیدواریم با تلاش و پیگیری‌ها برطرف شود.

فرماندار بویین‌زهرا پیرامون توسعه آبر‌سانی در بویین‌زهرا عنوان کرد: رشد و جهش بهره‌برداری از مجتمع‌های آبرسانی در این شهرستان بسیار رضایت‌بخش و چشم‌گیر بوده و امیدواریم با تلاش بیشتر زمینه بهره‌مندی روستائیان بویین‌زهرا از مجتمع‌های آبرسانی فراهم شود.

این مسئول عنوان کرد: ظرفیت‌هایی که شهرستان بویین‌زهرا داراست باید مورد کار قرار گرفته تا شاهد جهش بیشتری در این شهرستان باشیم.

وی بیان داشت: کشاورزی، دامداری و باغداری سه شغل عمده روستائیان بویین‌زهرایی است که این مهم سهم ویژه‌ای را در تولیدات کشاورزی و دامی استان قزوین دارد.

فرماندار بویین‌زهرا تأکید کرد: هنر مسئولان و مدیران استانی باید حمایت از ظرفیت‌ها در راستای توسعه پایدار باشد.

احمدی بستر‌سازی مناسب‌تر برای سرمایه‌گذاری را از اولویت‌های مهم در بویین‌زهرا دانست و افزود: در این زمینه گام‌های چشم‌گیری برداشته شده است که البته هنوز زمینه برای کار و تلاش فراوان است.

این مسئول پیرامون راه‌اندازی و بهره‌برداری از سد بزرگ بالاخانلو در این شهرستان اذعان داشت: با بهره‌برداری از سد مخزنی بالاخانلو جایگاه این شهرستان در حوزه تأمین آب ویژه‌تر شده و افزایش می‌یابد.

فرماندار بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: طرح‌های خوبی در بخش‌های عمرانی، ورزشی و فرهنگی در بخش‌های چهارگانه بویین‌زهرا در حالت اجرایی قرار داشته و در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/77005/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول