اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب فریدونکنار خبر داد

بهسازی شبکه‌های فرسوده آبرسانی فریدونکنار

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب منطقه فریدونکنار گفت: بر اساس موافقت‌نامه آب و فاضلاب و معاونت برنامه‌ریزی استانداری بعضی از شبکه‌های فرسوده آبرسانی شهر فریدونکنار بهسازی می‌شوند.

بهسازی شبکه‌های فرسوده آبرسانی فریدونکنار

حمیدرضا خدابخش‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بهسازی و بازسازی چاه‌های آبرسانی در فریدونکنار برای سال آینده در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش کمیت آبرسانی و ارتقای سطح کیفی تصریح کرد: تا پایان سال 91 دو حلقه چاه با این اهداف شست‌وشو می‌شود.

مدیر آبفای فریدونکنار ادامه داد: آهن موجود در آب باعث می‌شود جداره‌های چاه در مدت زمانی بسته شود که کیفیت آب شرب را پایین آورده و همچنین موجب کدورت نیز می‌شود.

وی گفت: بر اساس موافقت‌نامه آب و فاضلاب و معاونت برنامه‌ریزی استانداری بعضی از شبکه‌های فرسوده آبرسانی شهر فریدونکنار بهسازی می‌شوند.

به گفته خدابخش‌پور، شستشو و سوپرکلرینه پنج باب مخزن آبرسانی در شهرستان فریدونکنار در دستور کار قرار دارد تا در نتیجه سطح کیفی آب استحصالی افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه مواد معلق موجود در مسیر آبرسانی ته‌نشین می‌شوند، خاطر نشان کرد: کلرزنی و شستشوی این مخازن و لوله‌ها هفته گذشته به پایان رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه فریدونکنار بیان داشت: اعتبارات این عملیات از محل منابع داخلی است.

انتهای پیام/86022/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول