اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آبفای استان تهران تأکید کرد:

اصلاح 4 کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی در خیرآباد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آبفای استان تهران اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی را نخستین گام در راستای خدمت‌رسانی به مردم خیرآباد دانست.

اصلاح 4 کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی در خیرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد پرورش، مدیرکل آبفای استان تهران پیش از خطبه‌های نماز جمعه خیرآباد در سخنان خود اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی را به عنوان اولین گام در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف خیرآباد دانست.

وی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به فرسوده بودن شبکه آبرسانی خیرآباد در نظر داریم با همکاری شهرداری منطقه هرچه زودتر به این معضل رسیدگی کنیم.

مدیرکل آبفای استان تهران خاطر نشان کرد: اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی و تعویض لوله‌های فرسوده طی دو مرحله و به ‌طول چهار کیلومتر انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در مرحله نخست، تعویض شبکه فرسوده به‌ طول 2 کیلومتر خواهد بود و سپس اقدامات لازم برای اصلاح 2 کیلومتر دیگر در دستورکار قرار خواهد گرفت.

پرورش عنوان کرد: منطقه خیرآباد با جمعیت بیش از 70 هزار نفری، باید در راستای خدمت‌رسانی و حل مشکلات در اولویت باشد و ما نیز تمام تلاش خود را به کارخواهیم بست تا با محرومیت‌زدایی گام مؤثری برای خدمت‌رسانی برداریم.

وی بیان داشت: کشور ایران یک منطقه خشک محسوب می‌شود و متوسط بازندگی در آن حدود 2 هزار میلیمتر است که این حد برای استفاده آب شرب مردم ناچیز است.

 

انتهای پیام/2462/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول