اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره منابع آب پلدختر:

30 میلیارد تومان برای تکمیل طرح آب‌رسانی دشت جایدر نیاز است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره منابع آب شهرستان پلدختر گفت: 30 میلیارد تومان برای تکمیل طرح آب‌رسانی کشاورزی دشت جایدر پلدختر نیاز است.

30 میلیارد تومان برای تکمیل طرح آب‌رسانی دشت جایدر نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، اکبر مهری ظهر امروز در حاشیه بازدید فرماندار پلدختر از طرح آبرسانی جایدر در جمع خبرنگاران در پلدختر گفت: طرح آب‌رسانی جایدر ـ ولی‌عصر، 2 هزار و 540 هکتار از اراضی دیم پلدختر را آبی می‌کند.

وی افزود: این طرح از مهم‌ترین طرح‌های آبرسانی شهرستان پلدختر و یکی از مصوبات سفرهای استانی دولت به استان لرستان است.

سرپرست اداره منابع آب شهرستان پلدختر گفت: عملیات اجرایی این طرح با استفاده از اعتبارات ملی از سال 1388 آغاز شده که با بهره‌برداری از آن آب مورد نیاز 2 هزار و 540 هکتار از اراضی دیم منطقه تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح موجب ایجاد یک‌هزار و 270 فرصت شغلی جدید می‌شود، افزود: بیش از 5 هزار نفر از اهالی روستایی شهرستان پلدختر بهره‌بردار این طرح هستند که افزایش راندمان در تولید محصول کشاورزی و افزایش درآمد خانوار از اهداف اصلی طرح است.

سرپرست اداره منابع آب شهرستان پلدختر گفت: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر 33 درصد است و اعتبار هزینه شده برای آن نیز 70 میلیارد ریال بوده است.

مهری تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری از طرح آبرسانی کشاورزی دشت جایدر ـ ولی‌عصر به بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/2304/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول